ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برد شیرین بارسلونا / مسی 90 گله شد / اختلاف امتیاز با رئال به 13 رسید



در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا صورت گرفت

برد شیرین بارسلونا / مسی 90 گله شد / اختلاف امتیاز با رئال به 13 رسید

بارسلونا با پیروزی در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا، اختلاف خود با رئال مادرید رقیب دیرینه‌اش را به 13 امتیاز رساند و مسی با زدن 2 گل تعداد گل‌های خود در سال 2012 را به 90 رساند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار ورزشی - به گزارش  فارس، در آخرین بازی یکشنبه شب از هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا و در حساس‌ترین دیدار آبی‌ اناری‌های بارسلونا در نیوکمپ پذیرای اتلتیکو مادرید تیم دوم جدول رده‌بندی بود که این دیدار در نهایت با پیروزی 4 بر یک بارسلونا به پایان رسید.

اولین صحنه حساس بازی در دقیقه دهم بازی و توسوط ضربه سر فالکائو به وجود آمد که با بدشانسی این بازیکن توپ با برخورد به تیرک عمودی وارد دروازه نشد.

در دقیقه 31 رادامل فالکائو با فرار سریع خود از جناح چپ بارسلون و با ضربه‌ای چیپ دروازه والدز را باز کرد و اتلتیکو مادرید را یک بر صفر پیش انداخت.

در دقیقه 36 آدریانو با شوتی زیبا خارج از محوطه جریمه دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

دقایق پایانی نیمه اول بارسلونا با فشار مضاعف روی دروازه اتلتیکو و با استفاده از شلوغی محوطه جریمه و پاس هوشمندانه پویول، توسط سرخیو بوسکتس در دقیقه 45 به گل دوم رسید تا نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود.

در نیمه دوم و در دقیقه 57 نیز با پاس گل آلکسیس سانچس، لیونل مسی گل سوم بارسلونا را با شوتی دقیق به ثمر رساند و در انتهای بازی و در دقیقه 88 روی پاس اشتباه مدافع حریف لیونل مسی گل دوم خود در این بازی و گل شماره 90 خود در سال 2012 را وارد دروازه حریف کرد.

بارسلونا با این پیروزی 46 امتیازی شد و اختلاف خود با اتلتیکو مادرید تیم دوم جدول را به 9 امتیاز و با رئال مادرید تیم سوم جدول رده‌بندی با 13 امتیاز رساند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
چه میکنه مسی-فوتبال زیبا-برد پر گل بارسلونا مقابل رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پرگل رئال مادرید با هت‌تریک رونالدو/ اختلاف به 12 امتیاز رسید



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته بیست و یکم لالیگا

پیروزی پرگل رئال مادرید با هت‌تریک رونالدو/ اختلاف به 12 امتیاز رسید

ستاره پرتغالی رئال مادرید در پیروزی پرگل تیمش مقابل ختافه در هفته بیست و یکم لالیگا هت‌تریک کرد.

به گزارش فارس، رئال مادرید امروز در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا در سانتیاگو برنابئو میزبان ختافه بود و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر به برتری برسد.

رئال مادرید که در این دیدار په‌په و کاسیاس را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت از حضور ژابی آلونسو و سامی خدیرا در ترکیب اصلی نیز بی‌بهره بود.

ژوزه مورینیو مودریچ و اسین را در این مسابقه به بازی گرفته بود؛ اما سفیدپوشان در نیمه‌ اول نتوانستند کاری از پیش ببرند و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

سرخیو راموس در دقیقه 53 اولین گل بازی را به ثمر رساند و پس از آن کریستیانو رونالدو در دقیقه 62 روی پاس زیبای مسعود اوزیل اختلاف را به 2 گل رساند. ستاره پرتغالی 3 دقیقه بعد با پاس دی‌ماریا دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه 72 نیز از روی نقطه پنالتی سومین گلش را به ثمر رساند.

رونالدو با هت‌تریک در این دیدار تعداد گل‌های این فصل خود را به 21 گل افزایش داد. این دومین هت‌تریک رونالدو در فصل اخیر است. وی پیش از این در دیدار مقابل لاکرونیا هم موفق به هت‌تریک شده بود.

رئال مادرید در حالی در این بازی به میدان رفت که هفته پرحاشیه‌ای را به دلیل صحبت‌های کاپیتان‌های تیم با رئیس باشگاه پشت سر گذاشت.

رئال با این پیروزی 43 امتیازی شدند و فعلا در فاصله 12 امتیازی بارسلونای صدرجدولی در مکان سوم ایستادند.

قوهای سفید مادرید چهارشنبه شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی کوپا‌دل‌ری میزبان بارسلونا خواهند بود./فارس