ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برد تاتنهام در لحظات آخر در داربی لندن


تاتنهام در بازی که دو اخراجی داشت، موفق شد اولین داربی لندن در فصل جدید لیگ برتر را با پیروزی برای خود به پایان برساند.

بیست چهارده: تاتنهام در بازی که دو اخراجی داشت، موفق شد اولین داربی لندن در فصل جدید لیگ برتر را با پیروزی برای خود به پایان برساند.

به گزارش وبسایت نود، از ساعت 18 و سی دقیقه امروز عصر، تیم های وستهام و تاتنهام در ورزشگاه بولین گراند به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تاتنهام با گل دایر به پیروزی رسید.

این مسابقه دو اخراجی نیز به خود دید، در دقیقه 30 مسابقه خطای هند ناتون دفاع تاتنهام با کارت قرمز داور منجر شد و پنالتی برای وستهام گرفته شد که مارک نوبل آن را به بیرون زد. در ادامه مسابقه، در دقیقه 63 مسابقه، کالینز دفاع وستهام به علت خطا روی آدبایور کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

در حالی که در این بازی هر دو تیم به نسبت موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند و البته از هیچ یک به خوبی استفاده نکردند، تصور این بود که بازی با نتیجه 0-0 به پایان میرسد که پاس در عمق خوب هری کین مهاجم جوان اسپرز در دقیقه 93 ، با فرار دایر همراه شد تا دفاع راست انگلیسی و جوان اسپرز که اولین بازیش را برای این تیم انجام میداد، با عبور از آدریان دروازه تیم میزبان را در آخرین دقیقه بازی ، باز کند. تا تاتنهام که شصت دقیقه در زمین حریف با یک یار کمتر بازی میکرد، به بردی ارزشمند دست یابد.


ویدیو مرتبط :
تیمو ورنر: لحظات برتر در بوندسلیگا قبل از پیوستن به تاتنهام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرسنال دربی لندن را مقابل تاتنهام برد


رقابتهای فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس با پیروزی آرسنال در دربی لندن، برد پرگل تیم های چلسی و ساوتهمپتون و برتری خانگی منچستر یونایتد همراه شد.

خبرگزاری مهر: رقابتهای فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس چهارشنبه شب ادامه پیدا کرد که در یکی از دیدارها تیم‌های تاتنهام و آرسنال دربی شهر لندن را برگزار کردند و در پایان شاگردان آرسن ونگر با حساب ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشتند. متئو فلامینی هر دو گل آرسنال را در دقایق ۲۶ و ۷۸ به ثمر رساند. کالوم چمبرز (۵۶ - گل به خودی) زننده گل تاتنهام بود.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

* نوریچ ۳ - وست برومویچ صفر

* نیوکاسل صفر - شفیلدونزدی یگ

* میلتون کینز دونز صفر - ساوتهمپتون ۶

* تاتنهام صفر - آرسنال ۲

* کریستال پالاس ۴ - چارلتون اتلتیک یک

* والسال یک - چلسی ۴

* منچستر یونایتد ۳ - ایپسویچ صفر

* لیورپول یک - کارلیسله صفر