ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برداشت اشتباه از شادی بازیکن عربستان



بازیکن شماره 15 الهلال و مرد سال فوتبال آسیا در سال 2014 جشن بازگشت خود به میداین و همچنین گل‌زنی خود را با نمایش کاریکاتور صورت خود و اشاره به برنامه طنز معروف مراکشی«الو15» جشن گرفت.

در روزهایی که شادی پس از گل بازیکنان تیم‌های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا به محل تلافی برخی مسائل بدل شده است شادی پس از گل ناصرالشمرانی، بازیکن ملی‌پوش تیم الاهلال عربستان خیلی‌ها را به اشتباه انداخت و عده‌ای هم با موج سواری روی اختلافات این روزهای دو کشور سعی در سوء‌استفاده از احساسات و عواطف مردمی دارند.

به گزارش تابناک، ناصرالشمرانی که در بازی برابر فولاد یکی از دو گل تیم‌اش را به ثمر رسانده بود شادی گل‌اش را با نمایش کاریکاتوری روی پیراهن‌اش جشن گرفت. کاریکاتوری با صورت یک مرد و عبارت‌های لاتینی که عدد «15» هم در آن به چشم می‌خورد. عده‌ای با دیدن این تصویر آن را به ماجرای تعرض پلیس‌های سعودی به دو نوجوان ایرانی 14 و 15 ساله ربط دادند و ادعا کردند که الشمرانی با شادی گل‌اش قصد توهین به مردم ایران را داشته است.

حال آنکه ماجرا چیز دیگری است. ناصرالشمرانی که پس از حرکت ناشایسته در لیگ قهرمانان سال گذشته از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تحمل 8 جلسه محرومیت محکوم شده بود، با رای دادگاه عالی ورزش (cas ) مورد بخشش قرار گرفت و در مقابل فولاد به میدان رفت. بازیکن شماره 15 الهلال و مرد سال فوتبال آسیا در سال 2014 جشن بازگشت خود به میداین و همچنین گل‌زنی خود را با نمایش کاریکاتور صورت خود و اشاره به برنامه طنز معروف مراکشی«الو15» جشن گرفت.

 

اخبار,اخبارورزشی, لیگ قهرمانان آسیا


 

اخبار ورزشی - تابناک


ویدیو مرتبط :
قرائت اشتباه قرآن / پادشاه عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بخشی‌زاده: به خاطر برداشت‌های اشتباه حرفی نمی‌زنم



 

 

بخشی‌زاده: به خاطر برداشت‌های اشتباه حرفی نمی‌زنم

 

داور مسابقه جنجالی ذوب‌آهن و مس کرمان گفت: نظری در مورد این دیدار ندارم و به خاطر برداشت‌های اشتباهی که ممکن است از حرف‌هایم شود، صحبتی نمی‌کنم.

سعید بخشی زاده درباره بازی جنجالی روز گذشته مس و ذوب‌آهن اظهار داشت: نظری در مورد این مسئله ندارم و تصمیم گرفتم صحبت نکنم. در این خصوص کمیته داوران نظر بدهد، بهتر است.

وی در مورد اینکه رضا غیاثی عنوان کرده تصمیم او درباره عدم تکرار پنالتی مس غیرقانونی بوده و این مسابقه باید تکرار شود، تاکید کرد: من به نظر یک پیشکسوت و کسی که اولین بار ابلاغ داوری من در لیگ برتر را صادر کرد، احترام می گذارم. مطیع حرف های ایشان هستم اما نظری ندارم.

بخشی زاده در این باره که عدم صحبت وی در مورد این مسابقه بحث برانگیز نوعی عقب نشینی از سوی او به شمار می رود، تصریح کرد: بحث عقب نشینی نیست. من صحبت نمی کنم چون ممکن است از حرف هایم برداشت بد کنند. اگر کمیته داوران تشخیص دهد که اشتباه تصمیم گرفتم من را جریمه یا محروم می کنند و حتما حقم است که با من برخورد شود.

داور بازی مس و ذوب آهن تاکید کرد: داوری که اشتباه می کند باید تاوان آن را هم بدهد. من بعد از بازی استقلال و شاهین فشارهای بسیار بدی را تحمل کردم. در یک هفته بدترین صحبت ها را شنیدم. حتی خانواده من هم تحت فشار قرار گرفت.  بخشی زاده در پایان  گفت: این مقام و جایگاهی که دارم ماندنی نیست. اگر من روزی لایق داوری نباشم می روم و کسی که لایق تر است جای من را می گیرد.