ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برداران عالمیان قهرمان شدند


تیم دو نفره برادران عالمیان به مقام قهرمانی تور جهانی تنیس روی میز در بلژیک رسیدند.

خبرگزاری تسنیم: تیم دو نفره برادران عالمیان با پیروزی 3 بر یک مقابل تیم دو نفره مجارستان  به مقام قهرمانی تور جهانی تنیس روی میز در بلژیک رسید. برادران عامیان ست‌های اول، سوم و چهارم را با نتایج 11 بر 5، 11 بر 6 و 11 بر 7 به سود خود ثبت کردند و ست دوم را 8 بر 11 به حریف واگذار کردند.

دو بازیکن تیم مجارستان در رتبه‌های 283 و 318 رده‌بندی جهانی ایستاده‌اند، در حالی که نوشاد در رده 103 و نیما عالمیان نیز در رده 192 قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
نیما عالمیان قهرمان فینال مسابقات اپن بلژیک 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوشاد عالمیان قهرمان تور جهانی آلمان شد


نوشاد عالمیان در دیدار نهایی رده سنی امیدهای تور جهانی آلمان حریف مصری خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد. باشگاه خبرنگاران: نوشاد عالمیان در دیدار نهایی رده سنی امیدهای تور جهانی آلمان حریف مصری خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

نوشاد عالمیان در دیدار نهایی رده سنی امیدهای تور جهانی آلمان حریف مصری خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

عالمیان در دیدار نهایی رده سنی امید تور جهانی پینگ‌ پنگ آلمان برابر عمر عصار قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شکست داد تا دومین قهرمانی خود در رده سنی امیدها را کسب کرد.

نوشاد عالمیان قهرمان تور جهانی آلمان شد