ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برخورد AFC با مدافع پرسپولیس


رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از برخورد AFC با محمدرضا خانزاده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: به گزارش سایت فدراسیون فوتبال؛ اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون درباره تخلفاتی که از سوی برخی از بازیکنان یا کادر فنی تیم ها رخ می دهد گفت: تخلفاتی که از سوی عوامل یا بازیکنان تیم ها رخ می‌دهد، در مقایسه با سالهای گذشته، کمتر شده است.

وی افزود: متاسفانه در برخی از رفتارها، مخصوصا قبل یا بعد از بازی، سرمربیان تیم‌ها مطالبی را درباره عملکرد داوران مطرح می‌کنند که طبق قانون درست نیست و اگر شکایتی از نحوه قضاوت داوران دارند باید کتبا و با سند و مدرک به کمیته داوران و سازمان لیگ ارائه دهند. باید به تصمیمات داوران در هر شرایطی احترام گذاشت. حتی اگر داور مسابقه اشتباهی را در نحوه قضاوت خود داشت باید به طور صحیح با ارسال نامه به کمیته داوران، اعتراض کرد نه اینکه در رسانه‌ها مسبب اصلی باخت تیم خود را داور اعلام کرد.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: شأن و جایگاه داوری نباید زیر سوال برود. باید مانند دیگر کشورها در خصوص نحوه قضاوت داوران حرفه‌ای عمل کنیم. بر همین اساس از هفته اول لیگ برتر تاکنون با متخلفان برخورد کرده و آنها را جریمه یا محروم کرده‌ایم. اگر روند اعتراض‌ها ادامه‌دار باشد بدون شک تنبیهات بیشتری را برای سرمربیانیا بازیکنان و عوامل تیم‌هادر نظر می گیریم.

وی در پایان درباره محرومیت احتمالی محمدرضا خانزاده در مسابقات پیش‌رو گفت: عملی که این بازیکن در رقابتهای آسیایی انجام داد پسندیده نبود و کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص رفتار ناشایست وی تصمیم گیری می‌کند. تجربه نشان داده که معمولا محرومیت یا جریمه نقدی برای این گونه رفتارها در نظر گرفته می‌شود. امیدواریم کنفدراسیون فوتبال اسیا برای تیم محرومیتی در نظر نگیرد و فقط فرد متخلف را جریمه کند.


ویدیو مرتبط :
Perspolis 2-0 Al Gharafa الغرافه قطر - پرسپولیس تهران AFC Iran

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محرومیت AFC در انتظار مدافع پرسپولیس


موضوع محرومیت مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصاحبه ای که از قول او منتشر شده وارد مراحل جدیدی شده است.

نامه نیوز: مصاحبه منتشر شده از رضا نورمحمدی در یکی از روزنامه ها مبنی بر اینکه او اگر می شد با خطا کردن گردن بازیکن النصر عربستان را می شکست، برای این بازیکن دردسرهای زیادی به وجود آورده است.
 
در این باره عنوان شده مسئولان النصر به صورت جدی پیگیر این موضوه هستند و حتی نامه ای هم به فیفا فرستاده اند تا با مدافع پرسپولیس برای انجام این مصاحبه برخورد شود. آنها در این نامه عنوان کرده اند که این صحبت ها با روح ورزش و فوتبال منافات دارد.
 
این در حالی است که نامه جداگانه ای هم برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده و در این نامه مسئولان النصر خواستار برخورد با نورمحمدی و پرسپولیس شده اند. از AFC خبر می رسد که احتمال محرومیت نورمحمدی بیشتر است.
 
نورمحمدی در مصاحبه ای عنوان کرده این حرف ها را نزده و این مصاحبه را تکذیب کرده است.