ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برخورد کمیته انضباطی با تیم‌های فوتبال



 

 

برخورد کمیته انضباطی با تیم‌های فوتبال

 

یک تا 6 امتیاز از بدهکاران کم می‌شود

برخورد کمیته انضباطی با تیم‌های فوتبال

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اگر تیم‌ها بدهی‌های خود را در مدت زمانی که کمیته انضباطی برای آنها تعیین کرده، پرداخت نکنند با کسر امتیاز مواجه خواهند شد.

اسماعیل حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب گفت:  تیم‌های حاضر در رقابتهای لیگ برتر، لیگ آزادگان و دسته دو کشور که در حال حاضر بدهکار هستند برای پرداخت بدهی های خود تنها تا پایان مهلتی که برای آنها تعیین شده و یا مشخص می‌شود فرصت دارند.

وی در ادامه افزود:  اگر تیم‌ها بدهی های خود را در مدت زمانی که  کمیته انضباطی برای آنها تعیین کرده و یا مهلتی که به آنها داده است پرداخت نکنند با کسر امتیاز مواجه خواهند شد. کمیته انضباطی در این خصوص کاملا جدی بوده و قاطعانه رفتار خواهد کرد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد:  این کسر امتیاز طبق قانون می تواند از یک تا شش امتیاز باشد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بر حسب مورد میزان کسر امتیاز از تیمها را مشخص خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
شکایت کیروش از ترابیان به کمیته انضباطی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخبار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال



 

 

 

اخبار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای های خود را در مورد تیم های متخلف صادر کرد.

** جریمه و محرومیت برای بازیکن تیم داماش گیلان

دیدار دو تیم داماش گیلان و مقاومت شهید سپاسی در حالی 23 دی از سری رقابتهای لیگ دسته اول برگزار شد که محمدرضا مهدوی بازیکن تیم داماش گیلان به داور مسابقه توهین و اقدام به هل دادن وی کرد. بر همین اساس وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و حضور درمسابقات رسمی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این محرومیت از تاریخ صدور این دادنامه به مدت 6 ماه با تعلیق مواجه می‌شود.

** احتمال کسر امتیاز از تیم فولادماهان سپاهان

کمیته انضباطی، باشگاه فولاد ماهان را موظف به رفع مشکلات سید مهدی ابطحی کرد و این باشگاه به مدت یک هفته فرصت دارد تا اقدامات لازم را انجام دهد، در غیر اینصورت به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی و کسر امتیاز تیم را در دستور کاری خود قرار می دهد.