ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برخورد جالب توجه ماریچ و پانادیچ با پروپیچ


زمانی که بازیکنان پرسپولیس در هتل المپیک حضور داشتند برخورد جالبی میان مربی و بازیکن این تیم با مهاجم استقلال داشتند.

ورزش سه: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پس از آنکه صبح امروز تمرین خود را در ورزشگاه درفشی‌فر انجام دادند، از محل تمرین راهی هتل المپیک شدند و ناهار را در ساعت 13 صرف کردند.

کاروان سرخپوشان برای حضور در پرواز 16:15 که امیدوارند تأخیر نداشته باشد، از ساعت 14:30 هتل را ترک می‌کنند. اعضای تیم پس از رسیدن به اهواز در هتل پارس مستقر می‌شوند.

امروز همچنین در جریان حضور سرخپوشان در هتل المپیک، پروپیچ با ایگور پانادیچ و لوکا ماریچ مربی و بازیکن پرسپولیس برخورد داشتند و گفت‌وگوی گرمی بین آنها شکل گرفت.


ویدیو مرتبط :
توجه توجه یه چیز جالب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ کنسرت جالب توجه فرزاد فرزین


کنسرت فرزاد فرزین مثل همیشه با سورپرایز های فراوان و اجرای صحنه ای جالب توجه در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد. با تماشای عکس ها شاید بتوان حال و هوای استیج را حس کرد.