ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برخورد آبی‌پوشان با راه آهنی ها در فرودگاه


اعضای تیم فوتبال استقلال، تهران را به مقصد تبریز ترک کردند. خبرگزاری فارس: اعضای تیم فوتبال استقلال، تهران را به مقصد تبریز ترک کردند.

تیم فوتبال استقلال ساعت 14و 30 تهران را به مقصد تبریز ترک کرد تا با استقرار در هتل شهریار خود را برای دیدار با تراکتورسازی تبریز آماده کند.

قبل از سفر تیم استقلال به تبریز اعضای تیم راه آهن که امروز در دو گروه به اصفهان سفر کرده اند با شاگردان پرویز مظلومی رو به رو شده و برای دقایقی با یکدیگر به صحبت پرداختند.

امین منوچهری و بهادر عبدی نیز برای دقایقی با وحید طالب لو و سایر بازیکنان استقلال گفت‌و‌گو کردند.

یک گروه از اعضای تیم فوتبال راه آهن امروز ساعت 7 راهی اصفهان شدند و سایر نفرات با پرواز ساعت 3 راهی اصفهان خواهند شد.

دیدار استقلال و تراکتورسازی ساعت 15 فردا در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
اختصاصی: استقبال از ملی پوشان در فرودگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرهایی كوتاه از آبی‌پوشان



 

 

خبرهایی كوتاه از آبی‌پوشان

 

تیم استقلال پنجشنبه هفته جاری با تیم دسته اولی استقلال جنوب دیدار تدارکاتی برگزار می‌کند.

تیم استقلال که به دلیل برگزاری کلاس داوران در کردان کرج، نتوانست در این منطقه اردو برپا کند، تصمیم دارد با برگزاری بازی های تدارکاتی خود را آماده کند.

در همین راستا قرار بود آبی پوشان روز پنجشنبه با تیم دسته اولی پیکان دیداری تدارکاتی داشته باشد اما این مسابقه به دلیل تغییر شرایط برنامه های پیکان لغو شد و به جای پیکان شاگردان مظلومی با تیم دسته اولی استقلال جنوب دیدار می کند. این مسابقه ساعت 18 روز پنجشنبه هفته جاری در زمین شماره 3 آزادی برگزار می شود.
آبی پوشان امروز هم یک دیدار تدارکاتی با تیم نفتون برگزار خواهند کرد.

* با وجودی که گفته می شود بهتاش فریبا قصد دارد برای فصل جدید از استقلال جدا شود وی به همراه دیگر مربیان این تیم روز گذشته قرارداد فصل جدید را به امضا رساند. البته فتح الله زاده هنوز پای این برگه های قرارداد را امضا نکرده است. پرویز مظلومی نیز که فصل گذشته با استقلال قرارداد دو ساله امضا کرد نیاز به امضای جدید ندارد.

* اسپانسر استقلال برای فصل جدید همان بانک شهر است که فصل گذشته هم حامی مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود.

*مربیان استقلال برای انتخاب دروازه بان دوم منتظر مشخص شدن وضعیت خسرو حیدری هستند. این تیم فقط یک سهمیه لیگ برتری دارد و در صورتی که حیدری به استقلال بپیوندد این تیم باید از گزینه های لیگ یکی برای جذب گلر دوم استفاده کند ولی در غیر این صورت گزینه های لیگ برتری مد نظر کادرفنی استقلال است.