ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برتری پرگل هنرمندان ایران مقابل اسلواکی


تیم فوتبال هنرمندان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های جهانی روسیه تیم هنرمندان اسلواکی را درهم کوبید.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال هنرمندان ایران که برای شرکت در مسابقات جهانی هنرمندان به مسکو سفر کرده است، عصر امروز (شنبه) در اولین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات به مصاف اسلواکی رفت و توانست با نتیجه 7 بر یک به پیروزی برسد.

در این دیدار مهدی صالح پور، مجتبی ظریفیان، مهدی خان‌میرزایی، علیرضا خدایی و سید جواد هاشمی برای تیم ملی هنرمندان ایران گلزنی کردند. هنرمندان فوتبالیست ایران باید در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات روز دوشنبه به مصاف تیم آرژانتین بروند.

هدایت تیم فوتبال هنرمندان ایران را عباس رضوی بر عهده دارد.


ویدیو مرتبط :
سفیر اسلواکی در ایران: آمادگی همکاری با بخش خصوصی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساحلی ایران با یک برتری پرگل صعود کرد


تیم ملی ایران با برتری پرگل مقابل مراکش به نیمه نهایی فوتبال ساحلی بین قاره‌ای در امارات صعود کرد.

خبرگزاری فارس: در ادامه مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال ساحلی بین قاره‌ای در دوبی امارات و در دور سوم مرحله گروهی این رقابت‌ها تیم ملی کشورمان با برتری پرگل ۵ بر صفر مقابل مراکش راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شد.

ایران در حالی در این دیدار به یک برتری پرگل رسید که تایم اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

گل‌های این دیدار را علی نادری (۲ گل) ومحمد احمدزاده (۳گل) به ثمر رساندند

تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف روسیه خواهد رفت تا تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها در مرحله نیمه‌نهایی با هم دیدار کنند.