ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برتری والیبالیست‌ های ایران مقابل هند


تیم ملی والیبال ایران در ادامه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، هند را شکست داد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در بازی‌های آسیایی 2014 با نتیجه 3 بر صفر هند را شکست داد. شاگردان کواچ در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 18 هندی‌ها را شکست دادند.

بازیکنان ایران در اواخر ست دوم و در حالی که 24 بر 19 از حریف پیش بودند در دریافت و امتیازگیری به مشکل بر خوردند که در نهایت این ست را نیز به سود خود تمام کردند. کواچ از ست سوم نیز تصمیم گرفت به سعید معروف هم بازی بدهد تا از شرایط مسابقه دور نشود.

پیش از این بازی، چین تایپه با نتیجه 3 بر 2 از سد قزاقستان گذشت. ایران در سومین و آخرین بازی مرحله مقدماتی خود از ساعت 11:30 فردا شنبه به مصاف مالدیو می‌رود.

ایران در بازی اول 3 بر صفر را هنک گنگ را شکست داده بود.


ویدیو مرتبط :
کبدی بانوان ایران و هند . افرین داور و بازیکنای هند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برتری والیبالیست‌های ایران مقابل مالدیو


تیم ملی والیبال ایران در ادامه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در یک بازی یک طرفه مالدیو را شکست داد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در بازی‌های آسیایی 2014 با نتیجه 3 بر صفر مالدیو را شکست داد. شاگردان کواچ در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 10، 25 بر 15 و 25 بر 21 حریف خود را شکست دادند.

اسلوبودان کواچ در این بازی ترجیح داد از بازیکنان اصلی خود استفاده کند تا شرایط بازی را براس دیدارهای مرحله بعدی به دست آورند و جالب اینکه در ست سوم بازی به صورت هم‌زمان از شهرام محمودی و امیر غفور استفاده کرد.

ایران در بازی اول 3 بر صفر را هنگ کنگ و در بازی روز گذشته هند را شکست داده بود.