ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برتری انگلیس و اسپانیا در مقدماتی یورو 2016


بازی های مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ در بامداد روز شنبه پیگیری شد .

وب سایت نود: هفته پنجم مرحله مقدماتی جام ملت های اروپا سال ۲۰۱۶ که در فرانسه برگزار می شود در گروه های ۳، ۵ و ۷ پیگیری شد .

 در بامداد روز شنبه مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ در ۳ گروه پیگیری شد که در گروه سوم تیم اسپانیا با تک گل موراتا از سد اوکراین گذشت . تیم اسلواکی در مقابل لوکزامبورگ پیروز شد و بلاروس هم مقدونیه را شکست داد . در گروه پنجم تیم انگلیس با ۴ گل تیم لیتوانی را از پیشرو برداشت . وین رونی، ولبک، استرلینگ و هری کین برای تیم هاجسون گلزنی کردند . تیم های اسلوانی و سوئیس هم در این گروه مقابل حریفان خودشان پیروز شدند .

در گروه هفتم هم اتریش و سوئد از پس لیختنیشتاین و مولداوی گذشتند . بازی مونتنگرو و روسیه هم به دلیل اغتشاش هواداران برای دقایقی متوقف شد اما با تشخیص داور ادامه پیدا کرد و در نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید .

نتایج بازی های بامداد روز شنبه مقدماتی یورو ۲۰۱۶ بدین شرح است :

گروه سوم

مقدونیه ۱-۲ بلاروس

اسلواکی ۳-۰ لوکزامبورگ

اسپانیا ۱-۰ اوکراین

گروه پنجم

انگلیس ۴-۰ لیتوانی

اسلوانی ۶-۰ سن مارینو

سوئیس ۳-۰ استونی

گروه هفتم

لیختنشتاین ۰-۵ اتریش

مولداوی ۰-۲ سوئد


ویدیو مرتبط :
سوئیس - انگلیس مقدماتی یورو 2016 فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی انگلیس و اسپانیا در راه یورو 2016


تیم های مدعی انگلیس و اسپانیا حریفان خود را در انتخابی یورو 2016 شکست دادند.

ایسنا: در ادامه رقابت‌های انتخابی یورو 2016 انگلیس از پیش صعود کرده در خانه و در غیاب وین رونی در حالی که برای اولین بار گری کهیل با بازوبند کاپیتانی دیده شد، توانست با 2 گل استونی را شکست دهد تا روند 100 درصد برد این تیم حفظ شود.والکات و استرلینگ در این دیدار گلزنی کردند.

در دیگر دیدار اسلونی و لیتوانی به تساوی یک بر یک رسیدند و سوئیس با 7 گل سان‌مارینو را شکست داد.

در دیگر دیدار مهم اسپانیا در خانه با 4 گل از سد لوکزامبورگ گذشت. آلکاسر که جانشین کاستا در این دیدار شده بود دو بار و کاسورلا نیز دو بار برای ماتادورها گلزنی کردند. اوکراین با دو گل مقدونیه را شکست داد و بلاروس هم با یک گل اسلواکی را برد.

در دیگر دیدار سوئد با دو گل مارکوس برگ و زلاتان از سد لیختن‌اشتاین گذشت.روسیه میزبان جام جهانی با نتیجه 2 بر یک مولداوی را برد و اتریش با نتیجه 3 بر 2 مونته‌نگرو را شکست داد.