ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برتری اروگوئه برابر انگلیس


دیدار تیم‌های انگلیس و اروگوئه با برتری اروگوئه به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های انگلیس و اروگوئه در گروه D رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک اروگوئه به پایان رسید. لوئیس سوارز در دقایق ( ۳۹ و ۸۵) برای اروگوئه گل زد و وین رونی در دقیقه ۷۵ تک گل بی‌ثمر انگلیس را به ثمر رساند.

نیمه اول:

بازی با حملات تیم اروگوئه آغاز شد و لوئیس سوارز که در بازی اول اروگوئه مقابل کاستاریکا به دلیل مصدومیت غایب بود، دقیقه ۴ بازی یورش خطرناکی به سمت راست انگلیس داشت که با عکس‌العمل جو هارت دروازه‌بان انگلیس توپ به کرنر رفت. یک دقیقه بعد، سوارز ضربه کرنر را نیز به شکلی خطرناک به روی دروازه انگلیس فرستاد که مدافعان انگلیس توپ را دفع کردند.

پس از این دقایق، انگلیسی‌ها از شوک حملات اروگوئه خارج و دقیقه ۹ با خطای مدافع اروگوئه صاحب ضربه آزاد شدند که وین رونی ضربه زیبایی زد که توپ با فاصله اندک از کنار تیر دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۱۵، رودریگوئز می‌رفت تا در هفتاد و پنجمین بازی ملی خود برای اروگوئه گلزنی کند اما توپ او با فاصله میلیمتری از بالای دروازه انگلیس به اوت رفت.

دقیقه ۳۱، انگلیس نزدیک نقطه کرنر صاحب ضربه ایستگاهی شد که وین رونی با ضربه سر توپ را از فاصله نزدیک به تیر دروازه اروگوئه زد تا نتواند طلسم گل نزدن خود در جام جهانی را بشکند. ۷ دقیقه بعد ارسال زیبای کاوانی به روی دروازه انگلیس با ضربه سر سوارز باعث شد تا اروگوئه به گل برسد. این سی و نهمین گل ملی سوارز بود که پس از مدتی مصدومیت با گل به مسابقات بازگردد. این نتیجه تا پایان ۴۵ دقیقه نخست باقی ماند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

نیمه دوم:

نیمه دوم هم با حملات  اروگوئه آغاز شد. مانند نیمه نخست، سوارز ضربه خطرناکی به سمت دروازه انگلیس فرستاد که جو هارت توپ را با زحمت به بیرون فرستاد. دقیقه ۵۱ توپ عمقی به کاوانی رسید که این بازیکن نتوانست از موقعیت بدست آمده استفاده کند و توپ را به بیرون زد. یک دقیقه بعد، نوبت انگلیسی ها بود که خودی نشان دهند. رونی نزدیک نقطه پنالتی با پای چپ شوتی به سمت دروازه اروگوئه زد که دروازه‌بان اروگوئه توپ مهاجم انگلیس را دفع کرد.

بازی تا دقیقه ۷۵ بدون اتفاق خاصی روی دروازه‌ها ادامه داشت تا اینکه وین رونی از یورش جانسن توپ ارسالی این بازیکن را وارد دروازه اروگوئه کرد تا هم تیمش گل خورده را جبران کند و هم طلسم گل نزدن خود در جام جهانی را بشکند. ۲ دقیقه بعد انگلیس می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند اما دروازه‌بان اروگوئه مانع این کار شد.

در حالی که انگلیسی‌ها به زدن گل دوم خوش‌بین بودند، دقیقه ۸۵ دروازه‌بان اروگوئه توپ را به میانه‌های میدان فرستاد و کاوانی باز هم سوارز را در موقعیت مناسب قرار داد تا این بازیکن با ضربه زیبا توپ را وارد دروازه انگلیسی‌ها کند. پس از این دقایق انگلیسی‌ها نتوانستند گل خورده را جبران کنند تا در آستانه حذف قرار گیرند. اروگوئه  با این برد ۳ امتیازی شد.

دیگر دیدار این گروه ساعت ۲۰:۳۰ جمعه بین ایتالیا و کاستاریکا برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
کارتون لوئیز سوارز - بازی اروگوئه و انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرانسه با حذف اوکراین راهی برزیل شد/شکست اسپانیا و برتری آلمان بر انگلیس در بازی‌های دوستانه



قدماتی جام جهانی در قاره اروپا

مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا
فرانسه با حذف اوکراین راهی برزیل شد/ بازگشت رویایی خروس‌ها

تیم ملی فوتبال فرانسه هم به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چهارمین مسابقه از دور برگشت پلی‌آف جام جهانی 2014 برزیل در قاره اروپا، در دیداری حساس تیم فوتبال فرانسه در در ورزشگاه استاد دو فرنس پاریس میزبان اوکراین بود.

دیدار رفت دو تیم در اوکراین با نتیجه عجیب 2 بر صفر به سود اوکراین به پایان رسید بود و خروس‌ها (لقب تیم ملی فرانسه) در خانه کار مشکلی برای جبران این نتیجه داشتند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود فرانسه به پایان رسید تا این تیم بازگشتی رویایی داشته باشد و موفق شود در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 اوکراین را از پیش رو برداشته و راهی جام جهانی برزیل شود.

ساخو در دقیقه 22، بنزما 34 و هاسیف 72 (گل به خودی) در این دیدار برای فرانسه گلزنی کردند.

همچنین خاشریدی از اوکراین در دقیقه 47 با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا حدود یک نیمه را اوکراین 10 نفره دنبال کند.


-----------------------------------------------

 

شکست اسپانیا و برتری آلمان بر انگلیس در بازی‌های دوستانه

رقابت‌های دوستانه ملی با شکست اسپانیا و برتری آلمان برابر انگلیس به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، رقابت های دوستانه ملی با برگزاری چند دیدار در سراسر جهان پیگیری شد.

آلمان در شبی که چند بازیکن اصلی خود از جمله مسوت اوزیل را در ترکیب خود نداشت موفق شد با یک گل انگلیس را شکست دهد. پر مرته ساکر تک گل این دیدار را برای ژرمن ها به ثمر رساند تا انگلیس دومین شکست پی در پی خود در ورزشگاه ومبلی را متحمل شود.

اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی نیز در خانه آفریقا جنوبی به دیدار این تیم رفت که در پایان با یک گل شکست خورد. تک گل این دیدار را برنارد پارکر به ثمر رساند تا اسپانیا که خاطرات خوبی از آفریقای جنوبی دارد این بار با شکست این کشور را ترک کند.
تابلو نتایج
استرالیا یک – کاستاریکا صفر
روسیه 2 – کره جنوبی یک
اسلونی یک – کانادا صفر
مالت 3 – جزایر فارو 2
نامیبیا صفر- موزامبیک صفر
نروژ صفر- اسکاتلند یک
ترکیه 2 – بلاروس یک
آفریقا جنوبی یک – اسپانیا صفر
هلند صفر – کلمبیا صفر
اتریش یک – آمریکا صفر
لهستان صفر- ایرلند صفر
بلژیک 2 – ژاپن 3
انگلیس صفر – آلمان یک

/فارس/ایسنا