ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برتری آماری لهستان مقابل ایران


تیم ملی لهستان بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی در اسپک و سرویس نسبت به ایران برتری داشت.

خبرگزاری مهر: تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان صبح امروز شنبه در چارچوب رقابتهای جام جهانی ژاپن برابر هم قرار گرفتند که تیم لهستان در پایان با حساب ۳ بر ۲ برابر ایران به برتری رسید تا دومین باخت کشورمان در این تورنمنت رقم خورد.

در پایان این بازی فدراسیون جهانی آمارهای دو تیم را منتشر کرد که بر اساس آن تیم لهستان با کسب ۵۷ امتیاز در اسپک مقابل ۵۰ امتیاز کشورمان کاملا در خط حمله برتری خود را ثابت کرد. در دفاع روی تور تیم ایران ۸ بر ۷ از حریف پیشی گرفت اما در سرویس این برتری ۵ بر ۴ لهستان را شاهد بودیم.

در استفاده از اشتباهات تیم حریف هم لهستان ۳۷ امتیاز گرفت و ایران ۳۴ بار استفاده کرد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه ی بازی ،ایران لهستان جام جهانی والیبال لهستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برتری آماری آمریکا مقابل ایران


در پایان این بازی نخست ایران مقابل آمریکا که به شکست ۳ بر یک ایران انجامید، تیم حریف برتری محسوسی در آمار بازی داشت.

خبرگزاری تسنیم: در بازی صبح امروز که در سالن «گیلن» شهر لس آنجلس برگزار شد، تیم ملی آمریکا 60 امتیاز از حمله، 8 امتیاز از دفاع و 7 امتیاز مستقیم از سرویس به دست آوردند و بازیکنان ایران 49 امتیاز از حمله، 5 امتیاز از دفاع و 3 امتیاز از سرویس‌های بدون بازگشت خود کسب کردند. تیم ایران 32 امتیاز از اشتباهات تیم ملی آمریکا به دست آورد و در مقابل 23 امتیاز نیز از اشتباهات خود به حریف تقدیم کرد.

برتری آماری آمریکا مقابل ایران