ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برتری‌فولاد برابر فجر و اولین‌پیروزی صبا با مرفاوی



برتری‌فولاد برابر فجر و اولین‌پیروزی صبا با مرفاوی

در دو دیدار پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر فولاد مقابل فجر و صبا برابر آلومینیوم به پیروزی رسیدند.

 دو دیدار پایانی هفته سیزدهم از ساعت 18 آغاز شد و در یکی از این بازی‌ها فولاد خوزستان 2 بر یک برابر فجر‌سپاسی به پیروزی رسید.

عبدالله کرمی در دقیقه 18 و آرش افشین در دقیقه 47 برای فولاد و مجتبی ترشیز در دقیقه 78 برای فجر گلزنی کردند.

در دیگر مسابقه آلومینیوم هرمزگان برابر صبای قم متحمل شکست خانگی یک بر صفر شد. صبایی ها با تک گل کریمی در دقیقه 80 در این دیدار خارج از خانه به پیروزی رسیدند تا اولین برد صبا با مربیگری مرفاوی رقم بخورد.

سایر نتایج این هفته به شرح زیر است:

داماش    1 - 0  گهر                  

سپاهان  1 -  4  تراکتورسازی تبریز  

پیکان      2 - 2   ذوب آهن

استقلال  2 - 1   نفت تهران           

مس       2 - 1   پرسپولیس        

سایپا      1 - 0   نفت آبادان        

راه آهن    0 - 1  ملوان

فارس

 


ویدیو مرتبط :
صمد مرفاوی؛ کارشناسی بازی استقلال و گسترش فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف صبا، فجر و راه آهن/ فولاد نخستین پیروزی را به مس هدیه كرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفته‌ی پنجم لیگ برتر فوتبال

توقف صبا، فجر و راه آهن/ فولاد نخستین پیروزی را به مس هدیه كرد

هفته‌ی پنجم لیگ برتر فوتبال با شكست خانگی تیم‌های فولاد خوزستان و نفت تهران آغاز شد.

در آغاز پنجمین هفته‌ی رقابت‌های لیگ برتر، از ساعت 22 جمعه شب، چهار بازی به صورت همزمان برگزار شد كه در پایان، دو تیم مس كرمان و پیكان تهران در بازی‌های خود پیروز شدند و دو بازی دیگر هم به تساوی انجامید.

تیم فوتبال فولاد خوزستان كه در اهواز به مصاف مس كرمان رفته بود، در نهایت با تك گل رضا عنایتی (75) نتیجه را به مهمان خود واگذار كرد تا دومین شكست خود را هم در این فصل تجربه كرده باشد.

در تهران، نفت كه پیش از این هفته با هشت امتیاز در رده‌ی پنجم جدول قرار داشت میزبان پیكان بود اما پس از 90 دقیقه تلاش مقابل مهمان خود با نتیجه دو بر یك مغلوب شد. روح‌الله سلطانی (14) و جلال كاملی مفرد (30) دو گل پیكان را در این بازی به ثمر رساندند تا پیكان هفت امتیازی شده و موقتا به رده‌ی دهم جدول صعود كند. مهدی خیری (91) هم تك گل نفت را به ثمر رساند. ضمن اینكه هادی شكوری از نفت در دقایق پایانی از بازی اخراج شد.

اما در بندرعباس دو تیم آلومینیوم و راه آهن به مصاف هم رفتند كه حاصل كار دو تیم در پایان تساوی یك بر یك بود. در این بازی پربرخورد كه دو اخراجی هم در پی داشت، ابتدا علیرضا عباسفرد (47) تیم علی دایی را پیش انداخت اما سه دقیقه بعد رضا ناصحی گل تساوی را برای میزبان وارد دروازه‌ی حریف كرد. وحید عسگری از آلومینیوم و محمدرضا مامانی از راه آهن دو بازیكنی بودند كه با دریافت كارت قرمز از بازی اخراج شدند.

هم‌چنین دیدار دو تیم بالای جدولی صبای قم و فجر سپاسی كه تا این هفته از رقابت‌ها عملكرد خوبی داشته‌اند با تساوی یك بر یك همراه بود. دیوید ویركوم (27) برای صبا و سید محمدرضا حسینی (65) برای فجرسپاسی گلزنی كردند تا دو تیم امتیازات این بازی را تقسیم كرده باشند.

صبا و فجر هردو با این مساوی 10 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند./ایسنا