ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برترین بازیکن مصاف استرالیا و چین


مهاجم تیم ملی فوتبال استرالیا به عنوان برترین بازیکن مصاف این تیم و چین در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌‌های آسیا انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم کیهیل، مهاجم 35 ساله تیم ملی استرالیا و عضو باشگاه نیویورک ردبولز آمریکا به عنوان برترین بازیکن جدال تیم‌های ملی استرالیا و کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های سال 2015 معرفی شد.

کیهیل بازیکن پیشین تیم اورتون انگلیس در این بازی هر 2 گل تیم ملی استرالیا را به ثمر رساند تا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی، جایی که باید به مصاف برنده تیم‌های ملی ژاپن و عراق برود را صادر کند. با این گل‌ها، کیهیل شمار گل‌های ملی خود را به 39 رساند و جایگاه خود را در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ تیم ملی استرالیا مستحکم‌تر کرد.

کیهیل در این بازی در مجموع 4 شوت به سمت دروازه چین شلیک کرد و 85.71 درصد از پاس‌هایش هم سالم به مقصد رسید.


ویدیو مرتبط :
برترین بازیکن، برترین پاس گل ها و برترین واکنش ها سری آ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی برترین بازیکن دیدار استرالیا و کویت


زننده گل دوم استرالیا برترین بازیکن دیدار استرالیا و کویت شد.

خبرگزاری فارس: ماسیمولونگو بازیکن 24 ساله تیم استرالیا که گل دوم تیمش را مقابل کویت به ثمر رساند به عنوان برترین بازیکن دیدار انتخاب شد.

تیم استرالیا در دیدار افتتاحیه جام ملت‌ها لحظاتی پیش 4 بر یک مقابل کویت به پیروزی رسید.