ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برای دفاع از حیثیت ایران تلاش می کنیم


سیدجلال حسینی بی تردید یکی از نفرات اصلی کارلوس کی روش در جام جهانی 2014 است.

آی اسپورت: سیدجلال حسینی بی تردید یکی از نفرات اصلی کارلوس کی روش در جام جهانی 2014 است. او درباره شرایط اردوی تیم ملی در اتریش می گوید: «شرایط خوبی داریم. تمرینات بسیار خوبی در دستور کار بازیکنان قرار گرفته و همه چیز ایده آل است تا بتوانیم از هر نظر آماده جام جهانی شویم. خوشبختانه تقریبا دوره بدنسازی را پشت سر گذاشته ایم و تمرینات تاکتیکی را در دستور کار داریم. مشکلی وجود ندارد و روز به روز شرایط بهتری پیدا می کنیم.»

او درباره آینده تیم ملی در جام جهانی تاکید می کند: «کار بسیار سختی داریم. کادرفنی در تلاش است که ما را با نوع تاکتیک ها و شیوه بازی حریفان آشنا کند. خوشبختانه ترکیب تیم کامل شده و با انجام هماهنگی بیشتر می توانیم شرایط خوب خود را به دست آورده و با آمادگی کامل به جام جهانی برویم.»

مدافع تیم ملی درباره شانس صعود ایران می گوید: «نمی توان گفت شانس نداریم. به هر حال ما به جام جهانی می رویم تا از حیثیت ایران دفاع کنیم. بی تردید هر کاری می کنیم تا به موفقیت برسم. از مردم و رسانه ها هم حمایت می خواهیم. امیدوارم با دعای مردم خوب ایران بتوانیم آنچه مدنظرمان هست را به دست آوریم.»

حسینی درباره آینده اش و اینکه گفته می شود به قطر می رود، می افزاید: «از قطر پیشنهاد دارم و چند تیم ایرانی هم مرا می خواهند اما در حال حاضر تمام تمرکزم روی تیم ملی است و به چیز دیگری فکر نمی کنم. بعد از جام جهانی درباره آینده باشگاهی ام تصمیم می گیرم.»


ویدیو مرتبط :
پایان نامه بررسی تطبیقی اعاده حیثیت در حقوق کیفری ایران و لبنان...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر دفاع آمریکا: ایران حامی تروریسم و مسئول گسترش نفرت و افراط گرایی در کل منطقه است/تاکید بر تلاش برای حل مسالمت‌آمیز موضوع هسته‌یی ایران



 چاک هیگل

ضمن تکرار برخی اتهامات
وزیر دفاع آمریکا بر تلاش برای حل مسالمت‌آمیز موضوع هسته‌یی ایران تاکید کرد

وزیر دفاع آمریکا بر تلاش برای یافتن راه‌هایی جهت حل مسالمت‌آمیز موضوع هسته‌یی ایران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، چاک هیگل روز پنجشنبه در نیویورک با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم مدعی شد: ما کاملاً از حقایق خاورمیانه آگاهیم. ایران حامی تروریسم و مسئول گسترش نفرت و افراط گرایی در کل منطقه است، ولی سیاست خارجی یک بازی با جمع صفر نیست. اگر بتوانیم راه‌هایی برای حل صلح‌آمیز مناقشات پیدا کنیم، عاقلانه است که آنها را بررسی کنیم.

به گزارش روزنامه هاآرتص، وزیر دفاع آمریکا در ادامه گفت:‌ تعامل، حکم دلجویی یا محدود کردن را ندارد. ما معنی این دو کلمه را می‌دانیم. می‌دانیم که به کجا ختم می‌شوند و آنها را دنبال نخواهیم کرد. همانطور که رئیس‌جمهور اوباما تکرار کرده است، کلمات به تنهایی کافی نیستند و اقدامات باید در پس آنها بیایند.

/ایسنا

.