ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

براوو: فرقی نمیکند مسی بازی کند یا نه


شیلی و آرژانتین اولین بازی خود در کوپا آمریکای 2016 را فردا ساعت 6.30 مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد.

ورزش سه: شیلی و آرژانتین اولین بازی خود در کوپا آمریکای 2016 را فردا ساعت 6.30 مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد.

دو تیم سال گذشته فینال این رقابت ها را برگزار کردند که شیلی موفق شد در ضربات پنالتی بر آرژانتین غلبه کرده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. حضور مسی در بازی فردا به دلیل مصدومیت در هاله ای از ابهام قرار دارد هرچند که برخی منابع از رسیدن به موقع این فوق ستاره خبر داده اند.

کلودیو براوو، کاپیتان تیم ملی شیلی و هم تیمی مسی در بارسلونا در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" شیلی مدت هاست که به یک سبک خاص بازی می کند و فرقی نمی کند حریف مقابل ما چه تیمی است. مهم نیست فردا مسی بازی کند یا خیر.

چه او بازی کند چه نکند ما مثل همیشه بازی خواهیم کرد. به شخصه ترجیح می دهم مسی مقابل ما به میدان برود. او را خوب می شناسم و می دانم چقدر دوست دارد با وجود مصدومیت برای آرژانتین از همین بازی اول در ترکیب قرار بگیرد."


ویدیو مرتبط :
مسی بهترین بازیکن و مهاجم،نیمار،براوو،انریکه هم...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی: می خواهیم تک تک بازی های لالیگا را ببریم



ستاره آرژانتینی , تیم بارسلونا , لیگ قهرمانان اروپا

 

ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا گفت: «ما می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسیم و در یک قدمی دستیابی به جام حذفی هم هستیم ولی در لالیگا می خواهیم در تک تک بازی های باقی مانده مان ببریم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، لیونل مسی بعد از ثبت اولین «مانیتا» (که به اسپانیایی به معنای یک دست است و اشاره به به ثمر رساندن 5 گل دارد) بسیار خوشحال بود. بارسلونا چهارشنبه شب توانست تا با نتیجه 1-7 از سد بایرلورکوزن عبور کند و با توجه به پیروزی مقابل حریف آلمانی در دیدار رفت، به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. 5 گل از این 7 گل توسط لیونل مسی به ثمر رسید.

در پایان این دیدار مسی در حالی که توپ مسابقه را زیر بغلش زده بود در صحبت هایی به تی وی 3 گفت: «مهم این است که بارسا به دور بعدی رقابت ها صعود کرد.»

او با فروتنی تمام و در حالی که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده به خبرنگاران گفت: «مهم این است که این اتفاق افتاد و ما به دور بعدی رقابت ها راه یافتیم. چون در این سطح از رقابت ها، تمام بازی ها، سخت و دشوار هستند.»

در حالی که مسی یک بازی زیبا و بی نقص را ارائه داده بود گفت: «رقابت های لالیگا را سخت و دشوار می بینم ولی بارسلونا با تمام توان در تمام بازی های باقی مانده مبارزه خواهد کرد. ما می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسیم و در یک قدمی دستیابی به جام حذفی هم هستیم ولی در لالیگا می خواهیم در تک تک بازی های باقی مانده مان ببریم.»