ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو 18 بازیکن پرسپولیس را به اردو برد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین امروز نام 18 بازیکن را برای حضور در اردوی پیش از بازی با نفت اعلام کرد.

ورزش سه: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ 18 بازیکنی که باید راهی هتل لاله می‌شدند را مشخص کرد.

در این فهرست نام رامین رضائیان (محروم)، محسین بنگر، میلاد کمندانی و رضا خالقی‌فر که مصدوم هستند، مرتضی قدیمی‌پور، محسن‌زاده و امیر عباس آینه‌چی قرار ندارد.


ویدیو مرتبط :
صحبت های برانکو بعد از برد مقابل ملوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو 19 بازیکن پرسپولیس را به اردو برد


تیم فوتبال پرسپولیس اردوی خود را با 19 بازیکن در هتل المپیک آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که بعدازظهر امروز از ساعت 17 آخرین تمرین خود پیش از اولین بازی رسمی در سال 1395 را برگزار خواهند کرد، از ظهر امروز به اردو رفتند.

برانکو ایوانکوویچ برای این حضور که با صرف ناهار اعضای تیم در کنار هم همراه بود، 19 بازیکن را به هتل المپیک فرا خواند.  در جمع بازیکنان حاضر در اردو، رضا خالقی‌فر که مصدوم است و فرشاد احمدزاده و محسن بنگر که محروم هستند، به اتفاق مرتضی قدیمی‌پور و امیر عباس آینه چی حضور نخواهند داشت.  همچنین شرایط لوبانوف پس از بازگشت و ملحق شدن به تیم بررسی می‌شود.

پرسپولیس روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف سیاه‌جامگان خواهد رفت.