ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو: گلایه‌ای از بازیکنانم ندارم/ قلعه نویی: عدالت فوتبال اجرا نشد، باید پیروز می‌شدیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

برانکو ایوانکوویچ:
گلایه‌ای از بازیکنانم ندارم/ پرتاب ترقه در همه جای دنیا وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دلایل تساوی تیمش برابر تراکتورسازی را تشریح کرد و گفت: با وجود تمام تلاش هایی که انجام دادیم نتوانستیم به پیروزی برسیم. حریف خطرناک بود و می‌توانست پیروز شود.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک شامگاه یکشنبه تیمش برابر تراکتورسازی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: یک بازی سخت را پشت سرگذاشتیم. همانطور که گفته بودم تیم خوبی روبروی ما بود که انگیزه زیادی داشت. بعد از نتایجی که هفته های اخیر گرفته بود خیلی خوب ظاهر شدند.

وی افزود: ما همیشه دوست داریم ببریم بازیهایمان را اما متاسفانه نتوانستیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. با این حال گلایه ای از بازیکنانم ندارم چرا که همه توانشان را گذاشتند. تراکتورسازی خیلی محکم و جنگنده بازی کرد و در برابر این تیم هر فرصت کوچکی که پیدا می شود باید گل شود اما بازیکنان ما چند فرصت را از دست دادند.

برانکو با اشاره به گلی که تیمش دریافت کرد گفت: در آن صحنه دروازه خوب بسته نشده بود. با این حال در ادامه بازی خط دفاعی ما نمایش خوبی داشت و موقعیت زیادی به حریف نداد. ضمن اینکه تراکتورسازی هم همانطور که گفته بودم یک تیم ملی کوچک بود. ما کمبود کمال کامیابی نیا را حس می کردیم اما نمی خواهم کارمان را توجیه کنم.

وی در مورد اتفاقاتی که بین بازیکنان رخ داد و ترقه هایی که پرتاب شد گفت: در شش سالی که در ایران بودم دو بار این اتفاق رخ داد. بار اول موقعی بود که تیم ملی ایران برابر کره شمالی رخ داد و بار دوم امروز بود. این اتفاق معمولی نیست و کار پسندیده ای نبود. طبیعی است که هیچکس دوست ندارد این مسائل در ورزشگاه ها رخ بدهد. متاسفانه همه جای دنیا این اتفاقات رخ می دهد. این یک استثناست و نباید به آن پرداخته شود.

 ------------------------

امیر قلعه نویی:
عدالت فوتبال اجرا نشد/ باید پیروز می‌شدیم/ فوتبال برانکو نوین است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تیمش را شایسته پیروزی برابر سرخپوشان تهرانی دانست و گفت: اگر از موقعیت هایمان درست استفاده می کردیم باید به پیروزی می رسیدیم.

به گزارش مهر، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک شامگاه یکشنبه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: من یک تبریک به فوتبال ایران و پرسپولیسی ها می گویم به خاطر مربی اخلاقگرایی که دارند. برانکو واقعیت فوتبال را گفت. بازی زیبایی را ازسوی هر دو تیم شاهد بودیم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: ما روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده بودیم و به همین خاطر اجازه موقعیت سازی به این تیم را ندادیم. گلی هم که به ما زدند موقعیت گل نبود و روی اشتباه بازیکنان ما به دست آمد. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که بعد از دو بازی سخت در لیگ قهرمانان ریکاوری خوبی داشتند و می توانستند به پیروزی برسند.

وی افزود: پرسپولیس در هر بازی بالای ۱۰ موقعیت دارد اما در این بازی ما طوری تیم حریف را بستیم که نتوانست موقعیت های زیادی را ایجاد کند. عدالت فوتبال اجرا نشد چرا که تیم ما می توانست به پیروزی برسد. حق ما بود که بتوانیم این سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به نقش حضور برانکو در پرسپولیس اشاره کرد و گفت: ایشان یک فوتبال نوین را ارائه می کند که به همین خاطر باید به پرسپولیسی ها به خاطر داشتن این مربی تبریک بگویم.

قلعه نویی ادامه داد: این بازی برای ما خیلی مهم بود. اگر در دیدار برابر پرسپولیس به پیروزی می رسیدیم کارمان برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسان می شد اما بازیکنان ما از موقعیت هایی که داشتیم استفاده نکردند.



ویدیو مرتبط :
گلایه قلعه‎نویی از برخورد با کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخشان: با دلال ها هیچ رابطه ای ندارم / قلعه نویی سرمایه فوتبال ایران است، قدرش را بدانید



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «شرایط مان سخت شده اما باید با بازیکنان صحبت جدی انجام دهم تا به شرایط خوب برسیم.»

 حمید درخشان درباره شکست تیم پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: «متاسفانه ما بسیار بدشانس بودیم. با توجه به اینکه تیم ما هنوز به طور کامل از شرایط بدنسازی خارج نشده بود، می دانستم در نیمه نخست خوب بازی نمی کنیم اما در نیمه دوم با تغییری که انجام دادم، تیم روند خوبی پیدا کرد. حملات زیادی انجام دادیم و موقعیت های خوبی کسب کردیم که متاسفانه با بدشانسی آنها را از دست دادیم.»

وی درباره مهدی طارمی عنوان کرد: «طارمی بازیکن جوان و خوبی است اما باید تمرکزش را بیشتر حفظ کند. دیروز طارمی عملکرد مطلوبی نداشت و موقعیت های خوبی را خراب کرد. وقتی بازیکن قدر موقعیت هایش را نمی داند من چه کنم؟ آن همه گل نزدیم و یک گل بیهوده دریافت کردیم. امیدوارم در بازی های بعد این اتفاقات نیفتد.»

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات امیر قلعه نویی درباره خودش تاکید کرد: «امیر سوابق خوبی در فوتبال ایران داشته است و یکی از معتبرترین مربیان لیگ ایران است. او کارنامه خوبی دارد و اگر او درباره تیم ملی صحبت نکند، چه کسی حرف بزند؟ چه کسی بهتر از قلعه نویی که به تیم ملی انتقاد فنی کند؟ همین آدم وقتی تیمش با ضربات پنالتی به کره جنوبی باخت، چطور با او رفتار کردند؟»

درخشان همچنین گفت: «متاسفانه ما ارزش زحمات آدم های موفق فوتبالمان را نمی دانیم. قلعه نویی و امثالهم سرمایه های فوتبال ایران هستند. چه خوب است قدر سرمایه هایمان را بدانیم.»

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه برخی پیشکسوتان پرسپولیس مثل بهروز رهبری فرد و رضا شاهرودی كه گفته تادئو با دلال بازی به پرسپولیس آمده، تاکید کرد: «امثال شاهرودی ذهنیت خودشان را به زبان می آورند. من همیشه کاری که معتقدم درست بوده انجام داده ام و هرگز با دلال ها رابطه ای ندارم.»

درخشان در پایان افزود: «تلاش خواهیم کرد روی نقاط ضعف خود کار کنیم. باید بتوانیم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم. شرایط مان سخت شده اما باید با بازیکنان صحبت جدی انجام دهم تا به شرایط خوب برسیم.»
اخبار ورزشی - كاپ