ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو «کابوس مظلومی» را نخواست


تلاش مسئولان پرسپولیس برای معرفی برونو سزار به این تیم بی نتیجه ماند.

خبر آنلاین: برانکو ایوانکوویچ امروز باید یک مهاجم خارجی جدید به تیمش معرفی کند. برانکو که روی نام کریم انصاری فرد قلم قرمز کشیده و رسما اعلام کرد این بازیکن را نمی خواهد، برای فصل جدید تیمش همچنان به دنبال گلزن است.

او در این مدت 3 مهاجم به پرسپولیسی ها معرفی کرد که هیچ کدام شان با پرسپولیس به توافق نرسیدند. استپانویچ، یک مهاجم یونانی و مهاجمی از صربستان، پیشنهادهای برانکو بودند.

در این مدت البته از طریق باشگاه، سزار، مهاجمی که پرویز مظلومی علاقه ای ویژه به او داشت هم به پرسپولیس معرفی شده است اما مربی پرسپولیس او را نخواسته و به عکس مظلومی که دوست داشت مهاجمی که حکم اخراجش از استقلال را صادر کرده بود، برای تیمش بازی کند، برانکو کار با مهاجمان بلوک شرق را ترجیح می دهد و طبق توافق با باشگاه، پیشنهاد جدیدی را به تیم برای خط حمله شان می دهد.

این بازیکن اما به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ، حتما باید یک بازیکن آزاد باشد.


ویدیو مرتبط :
صحبتهای برانکو و مظلومی پس از دربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پبشنهاد جالب هواداران پرسپولیس به برانکو در واکنش به خبر انتخاب پرویز مظلومی!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با اعلام خبر انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال ، پرسپولیسی ها هم پیشنهاد جالبی برای برانکو دارند.

با انتخاب پرویز مظلومی برای مربیگری استقلال ، پرسپولیسی ها هم از برانکو خواستند تا کابوس این مربی را همین طور بی دلیل و فقط برای دربی ها بخرد! بعد از انتشار خبر رسمی پیوستن پرویز مظلومی به استقلال ، کامنت های بسیاری از سوی پرسپولیسی ها در خبرآنلاین گذاشته شده که از برانکو می خواهند ایمون زاید را برای تیمش جذب کند. زاید که کابوسی بی پایان برای پرویز مظلومی است.

 

این بازیکن ایرلندی -لیبیایی توانست با پیراهن پرسپولیس در دربی هت تریک کند و در آن دربی معروف ، قرمزها در 10 دقیقه بازی 2 بر صفر باخته را با مربیگری دنیزلی ، 3 بر دو از پرویز مظلومی ببرند. از آن بازی تا امروز ، استقلالی ها نتوانستند  هیچ کدام از دربی ها را ببرند!

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین