ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو و دستیارانش تهران را ترک کردند


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه دستیاران خود برای سپری کردن تعطیلات راهی کرواسی شد.

خبرگزاری فارس: برانکو  ایوانکوویچ به همراه دو دستیار کروات خود صبح امروز تهران را به مقصد استانبول ترک کرد تا از این شهر عازم کرواسی شود.

با توجه به تعطیلات نوروز و تعطیلی تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس، برانکو امروز راهی کشورش شد و قرار است 5 فروردین از کرواسی مستقیماً به عمان بیاید تا به اردوی پرسپولیس در این کشور اضافه شود.


ویدیو مرتبط :
اولین سخنان برانکو در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی بانک‌های عامل ارائه تسهیلات به متقاضیان ترک تهران



معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌‌جمهور، بانک‌های عامل که موظف به ارائه تسهیلات به کارکنان متقاضی انتقال از تهران هستند را معرفی کرد.

 

به گزارش مهر، لطف الله فروزنده در اجرای ماده 7 آیین‌نامه اعطای تسهیلات به کارکنان متقاضی انتقال از تهران اظهار داشت: براساس تصویب نامه هیات وزیران و نامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی‌ایران درخصوص اعطای تسهیلات وام به کارکنان، بانک‌های ملی، مسکن، سپه و کشاورزی به عنوان بانک‌های عامل موظف به ارائه تسهیلات هستند.

همچنین رحیم ممبینی معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات دولتی و استانداری‌های سراسر کشور بخشنامه جدیدی درباره نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان موضوع انتقال از تهران به دیگر شهرها صادر کرده است.

در ‌این بخشنامه آمده است: به منظور‌ایجاد هماهنگی و تسریع در اجرای مفاد بند دو آیین‌نامه اعطای تسهیلات به کارکنان دستگاه‌های اجرایی متقاضی انتقال از تهران، دستگاه‌های اجرایی موظفند اعتبار مربوط به حقوق و مزایای کارکنان مشمول آیین‌نامه را برآورد کرده و به‌این معاونت اعلام کنند تا براساس قوانین و مقررات به دستگاه‌ مقصد منتقل شود.

براساس‌این بخشنامه، دستگاه‌های مقصد نیز موظفند به محض انتقال و شروع به کار کارکنان مذکور، نسبت به برقراری حقوق و مزایا و سایر پرداختی‌های قانونی آنان اقدام کنند تا در فاصله زمانی اجرای موارد فوق‌الذکر و انتقال اعتبار، وقفه‌ای در پرداخت حقوق و مزایای متعلقه آنان‌ایجاد نشود.

لطف الله فروزنده معاون رییس‌‌جمهور با اعلام‌اینکه کارکنان دستگاه‌های شامل طرح انتقال از تهران باید از بین «استعفا، بازخرید و انتقال» یکی را انتخاب کنند، گفته است: اگر تا پایان سال‌جاری دستگاه‌های مشمول 40 درصد ظرفیت خود را از تهران به دیگر شهرها منتقل نکنند باید پاسخگوی عدم اجرای مصوبه دولت باشند.

معاون رییس‌‌جمهور با تاکید بر‌اینکه انتقال نیروی انسانی هدف اجرای طرح انتقال از تهران است و نه ساختمان‌های اداری، بیان داشته است: برای تشویق افراد نیز امتیازات خاصی از جمله استفاده از مزایای طرح مسکن مهر، انتقال فرزندان دانشجوی آنان، انتقال پست شغلی آنها و همچنین افزایش 25 تا 50 درصدی حقوق و مزایای آنها در نظر گرفته شده است.../مهر