ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو: وقت کافی برای تمرین داریم


سرمربی تیم پرسپولیس گفت: خبرهای کذب نمی توانند انگیزه ما را پایین بیاورند.

کاپ: برانکو ایوانکوویچ در باره اردوی پرسپولیس در ترکیه اظهار داشت: قبل از هر چیز بگویم هدف این اردو این بود که همه باهم باشیم و حداکثر شرایط را برای تمرین داشته باشیم. چیزی که مهم است اینکه وقت کافی برای تمرین داریم. همان قدر هم بچه ها برای استراحت زمان دارند. همین طور شرایط ایده آل برای رسیدگی به لحاظ پزشکی در هتل داریم. به علاوه چند بازیکن جدید داریم که در این اردو باید با سایرین هماهنگ شوند. سه مسابقه تدارکاتی هم در پیش داریم.

وی ادامه داد: آن چیزی که من را واقعا خوشحال می کند انگیزه بازیکنان در اردو است. این مساله موجب رضایت ماست. خوشبختانه همه نفرات سالم هستند. به جز لوکا ماریچ که یک کشیدگی مختصر از ناحیه عضله دارد اما به دلیل میل زیاد به تمرین مجبور می شوم او را از زمین بیرون کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه به نقل از او گفته شده بود که تعداد زیادی دلال در تهران وجود دارد بیان داشت: الان فصلی است که در فوتبال  خبری نیست. در واقع موقعیتی هست که خبرهای داغی نیست و طبیعی است برخی دنبال خبرسازی می روند اما این خبرهای کذب نمی توانند انگیزه ما را پایین بیاورند.

وی در باره اینکه آیا امکان دارد این مسائل از سوی رقبای پرسپولیس مطرح شود گفت: همه چیز امکان دارد.

سرمربی پرسپولیس در باره اینکه گفته می شود به حسین عبدی گفته بیاید روی نیمکت بنشیند چون او در کارش دخالت می کند بیان داشت: این هم در راستای همان تفکراتی است که گفتم. من حتی می توانم بگویم همکاری خوبی با هیات مدیره و مخصوصا مدیرعامل باشگاه دارم. من و مدیر عامل باشگاه و دیگر همکاران در تلاش هستیم تا به بهترین شکل تیم را ببندیم.

برانکو در باره اینکه آیا به قهرمانی پرسپولیس امیدوار است یا نه، گفت: ان شالله.


ویدیو مرتبط :
اولین تمرین پرسپولیس با برانکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اهمیت گذراندن وقت کافی با فرزندان



اهمیت گذراندن وقت کافی با فرزندان

می توانید خوردن غذا در کنار اعضای خانواده و ماندن سر میز غذا تا اتمام غذای تمام افراد خانه را به عنوان یک قانون خانوادگی در نظر بگیرید.

بزرگترین نیاز کودک گذراندن وقت کافی با والدین است.گاهی یافتن زمان برای صرف در کنار اعضای خانواده می تواند مساله ای مشکل باشد.

در بسیاری از خانواده ها پدر و مادر هر دو مجبورند برای گذران زندگی بیرون از خانه کار کنند .این امر باعث محدود شدن زمانی می شود که آنها می توانند برای گذراندن در کنار فرزندان صرف کنند.

همچنین فرزندان نیز زمان زیادی را در مدرسه یا انجام فعالیت های مختلف در خارج از خانه سپری می کنند.

سعی کنید هر روز زمانی را برای با هم بودن اختصاص دهید.این زمان می تواند حین صرف صبحانه یا شام باشد که تمام خانواده دور هم جمع می شوند.برنامه ی زمانبندی شده ومعین می تواند برای فرزندان حایز اهمیت باشد.

در زمان با هم بودن می توانید در مورد مسایل روز مره صحبت کنید.همه باید در بحث ها شرکت کنند.والدین باید به صحبت های فرزندانشان گوش کرده به آن توجه نشان دهند.

می توانید خوردن غذا در کنار اعضای خانواده و ماندن سر میز غذا تا اتمام غذای تمام افراد خانه را به عنوان یک قانون خانوادگی در نظر بگیرید.

این مساله باعث می شود که تمام افراد خانواده با حوصله و بدون عجله غذای خود را تمام کنند و مهم تر از آن فرصت کافی برای صحبت کردن با یکدیگر را پیدا کنند.

فرزندان بسیار علاقه مندند تا برنامه ی زمانبندی شده ای برای انجام برخی فعالیت ها همراه پدر یا مادر در طول هفته داشته باشند.مثلا رفتن به استخر همراه پدر در بعد از ظهر جمعه و...این برنامه ها به استحکام خانواده بسیار کمک می کند.

می توانید به همراه خانواده ی خود بازی های دسته جمعی کنید ، برای گردش در طبیعت روزی را اختصاص دهید یا گاهی همگی به سینما بروید.

منبع:khanevadeirani.ir