ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو: هیچکس خوشحال‌تر از من نیست


سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم هیچ کسی در دنیا خوشحال‌تر از من باشد.

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در دیدار لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان گفت: پس از سال‌ها به ایران بازگشتم و بار دیگر این همه هوادار را در ورزشگاه با این همه تشویق پرشور می‌دیدم. آن وقت تیم هم بازی را با پیروزی پشت‌سر گذاشت فکر نمی‌کنم در دنیا هیچ انسانی خوشحال‌تر از من باشد. یک پیروزی درخشان دیدم هواداران بسیار پرشور تشویق کردند و بازیکنان هم بسیار پرتلاش ظاهر شدند.

وی افزود: یک پیروزی خوب و جو مثبت دیدیم واقعاً جو بسیار خوبی بود و جو مثبت در هوا احساس می‌شد با این شرایط امکان نداشت پرسپولیس بازنده شود به مدیریت باشگاه که با زحمات فراوان تلاش کردند این پیروزی را تبریک می‌گویم آنها بستر این پیروزی را فراهم کردند.

سرمربی جدید پرسپولیس گفت: با مشکلاتی که وجود داشت  و با توجه به رفتن حمید درخشان بار سنگین این مسابقه روی دوش کادر فنی بود و اینکه پرسپولیس توانست برنده شود جای تبریک دارد. این برد را اول از همه به هواداران و سپس به بازیکنان، مدیریت و کادر فنی و همه تبریک می‌گویم.

وی در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیا است و آنها توانسته‌‌اند با تمام مشکلات اکنون در صدر جدول لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرند. پرسپولیس به سنت، تاریخ و هوادارانش متعهد مانده و برای بالاترین‌ها می‌جنگد.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا در بازی مقابل استقلال خوزستان روی نیمکت می‌نشیند، گفت: روی نیمکت نیستم اما همان روز به تهران باز می‌گردم برای کارهای شخصی به کرواسی می‌روم.


ویدیو مرتبط :
Piano ...گروه خوشحال (البته اینجا زیاد خوشحال نیستند)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو ایوانکوویچ: دوباره پرسپولیسی‌ها را خوشحال می‌کنیم/ هیچکس جانشین هادی نمی‌شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دربی تهران را یکی از بزرگترین وقایع فوتبال در ایران و آسیا دانست و گفت: بازیکنانم به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنند و می‌خواهند با این برد دوباره هواداران را شاد کنند.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در دربی ۸۱، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی مهمی در پیش داریم که یکی از زیباترین و بزرگترین واقعه فوتبال در ایران و آسیا است، خوشحالم جزوی از این برنامه هستم. حضور در دربی ایران افتخار بزرگ است.

وی افزد: طبیعی است، ۳ امتیاز همیشه ۳ امتیاز است اما پیروز شدن در این مسابقه ارزشی بیش از ۳ امتیاز دارد زیرا این مسابقه‌ای است که در طول سال در مورد آن صحبت می‌کنند. بازیکنان هم بی‌صبرانه و با شوق زیاد منتظر آغاز این بازی بوده و انگیزه بالایی برای موفقیت در آن دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: من افتخار حضور در یک دربی را دارم که با یک گل در آن پیروز شدم. پس از آن مسابقه شاهد خوشحالی بالای هواداران پرسپولیس بودم و تلاش می‌کنم دوباره چنین موفقیت و افتخاری را برای آنها رقم بزنم. آن خوشحالی بسیار بزرگ و وصف نشدنی بود و امیدوارم باز هم چنین موفقیتی را برای آنها بدست آورم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال تهران به شکلی جالب مقابل سپاهان قهرمان فصل پیش پیروزی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند که این مساله کارمان را در این بازی سخت‌تر کرده است. مطمئنا آنها برای بُرد پا به میدان می‌گذارند و ما هم به چیزی جز بُرد فکر نمی‌کنیم. انتظار داریم که یک بازی محکم و باکیفیت را مقابل استقلال انجام دهیم تا بتوانیم پیروز این میدان شده و با کسب امتیاز این بازی موقعیت خود را در جدول بهبود بخشیم.

برانکو در خصوص شناختش از تیم استقلال ادامه داد: تمام بازی‌های این تیم را تماشا کردم و فکر می‌کنم نکته مبهمی در ترکیب این تیم وجود نداشته باشد. در مسابقه فردا هیچ چیزی نمی‌تواند ما را از استقلال غافلگیر کند، اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که این بازیکنان هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند و حلقه اصلی این زنجیر هستند.

وی در خصوص آمادگی مهدی طارمی و حضورش در دربی تصریح کرد: طارمی برای حضور در ترکیب اصلی در رقابت با سایر بازیکنان قرار دارد، اما اینکه او برای مسابقه فردا در ترکیب هست یا خیر، امروز مشخص می‌شود.

ایوانکوویچ در رابطه با جنگ هافبک‌ها در میانه زمین، افزود: وسط زمین قلب تیم است و طبیعی است که خیلی از موارد بازی وابسته به بازیکنانی است که در این نقطه از زمین بازی می‌کنند. قطعا نبرد سختی در میانه زمین را شاهد خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان جوان دو تیم می‌توانند در این دربی موفق شوند یا خیر؟، خاطرنشان کرد: تجربه برای هر دو تیم بسیار مهم است و معمولا نتیجه‌بخش. بازیکنان باتجربه با فکر بازی می‌کنند و در صحنه‌های بحران‌زا تصمیم‌گیری بهتری می‌کنند و در نتیجه نقش موثرتری دارند. د: اما بازیکنان جوان، شوق و کیفیت مضاعفی به تیم می‌دهند و طبیعی است در بخش دویدن و سرعت جوانان بهتر کار خواهند کرد.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که از چه بازیکنانی در زمین استفاده خواهید کرد؟، یادآور شد: من به عنوان مربی هر کسی که بهتر بازی کند را در بازی قرار خواهم داد. علیپور، عالیشاه و بنگستون کیفیت خودشان را دارند. من به همه آنها امیدوار هستم و قطعا می‌دانم به من کمک زیادی خواهند کرد، اما اینکه کدام یک از آنها فردا مقابل استقلال بازی خواهد کرد، اجازه دهید در بازی مشخص می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت دربی تهران تصریح کرد: من بازی‌های بزرگ زیادی را در کشورهای مختلف رهبری کردم و در دیدارهای مهمی روی نیکمت تیم ملی حضور داشتم. همچنین در کشورهای کرواسی و امارات در بزرگترین تیم‌ها مربیگری کردم و در حال حاضر هم مربی تیم بزرگی مانند پرسپولیس هستم اما باید این مساله را مد نظر داشته باشیم که هیچ دربی را نمی‌توان با دیدار پرسپولیس و استقلال مقایسه کرد و شاید این موضوع تفاوت بین دربی‌ها است.

برانکو در ادامه افزود: در دربی تهران مهم نیست که پرسپولیس و استقلال در کجای جدول قرار دارند، مهمترین مساله این است که ورزشگاه پر می‌شود و این تفاوت دربی تهران با سایر کشورها است. حتی شنیده‌ام که هواداران علاقه دارند ما در دربی پیروز شویم تا اینکه بخواهیم جام قهرمانی را بگیریم. ضمن اینکه بعد از پیروزی در دربی شادی زیادی بین مردم ایجاد می‌شود.

وی در رابطه با هدفش از این مسابقه تصریح کرد: طبیعی است این مسابقه از اهمیت خاصی برخوردار باشد ما هم احساس دیگری نسبت به این مسابقه داشته باشیم زیرا قبل از هر چیز می‌خواهیم شادی برد را به هواداران تقدیم کنیم. حتی برخلاف وضعیت جوی که اعلام شده از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه آمده، سکوها را پر کنند و از بازیکنان حمایت کنند تا با حمایت آنها در پایان مسابقه شادی را به ارمغان بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا پرسپولیس نمی‌تواند از ابتدا هجومی کار کند و ریتم نیمه دوم این تیم با نیمه اول تفاوت بسیاری دارد؟، تاکید کرد: به هر حال هر بازی مقررات خاص خودش را دارد و اگر یادتان باشد ما در بعضی از دیدارها موقعیت‌های گل زیادی داشتیم که نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این موضوع در تمام دنیا وجود دارد که بازیکنان در نیمه دوم از لحاظ بدنی افت می‌کنند و قدرت‌شان تحلیل می‌رود. به عنوان مثال باید به دیدار تراکتورسازی و ذوب‌آهن اشاره شود که در دقیقه 80 تراکتورسازی 4 بر یک جلو بود اما در 10 دقیقه پایانی بازی به تساوی کشید.

برانکو ایوانکویچ  افزود: خوشبختانه ما در این دیدار بازیکنان خوب و با کیفیتی را در اختیار داریم که تنها فکرشان این است که این دیدار را با موفقیت پشت سر بگذارند. روی نیمکت نیز بازیکنان خوبی داریم که بدنبال موفقیت تیم هستند.

وی در مورد اینکه شما در پیروزی گذشته پرسپولیس مقابل استقلال سهیم بوده‌اید و این نقش شما را در این دیدار پررنگ‌تر خواهد کرد، اظهار کرد: طبیعی است هواداران از ما انتظار زیادی داشته باشند و فشار بیشتری روی ما بیاید اما من خودم به خودم فشار می آورم و تلاش می‌کنم بازیکنانم یک بازی خوب را از خود ارائه دهند تا بتوانند به سه امتیاز بازی دست پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در این بازی فردا اومانیا و بابک حاتمی را به دلیل مصدمیت در اختیار ندارد، ادامه داد: هر بازی مقررات خاص خودش را دارد و همه تلاش می کنند با آن مقررات کارشان را انجام دهند.

وی در رابطه با اینکه آیا غافلگیری برای بازیکنانش در آستانه دربی دارد یا خیر؟، یادآور شد: ما فرصت چندانی نداشتیم، ما دو روز پیش مقابل ملوان قرار گرفتیم و طبیعی بود که تمرین دو روز پیش و روز گذشته ما به ریکاوری اختصاص یابد و باید دید که تمرین امروز به چه شکل پیگیری خواهد شد.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت هادی نوروزی در این دربی تاثیر دارد یا خیر؟، گفت: در سه شهرآورد اخیر هادی جزو بازیکنان کلیدی ما بود و همان‌طور که پیش از این گفتم، هیچکس نمی‌تواند جایگزین او در ترکیب ما شود، اما می‌توانیم با پیروزی در این بازی، روح هادی را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هشتاد و یکمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم از پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۵ روز جمعه هشتم آبان‌ماه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

اخبار ورزشی - مهر