ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو: هواداران به ما اعتماد کنند


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ضرغام اسماعیل بازیکن بسیار خوبی است، اما رقم این بازیکن بالا است.

خبرگزاری فارس: برانکو ایووانکویچ بعد از حضور در باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز همه اعضای کادر فنی حضور داشتند و این جلسات هم روزانه بین ما برگزار می‌شود. در روزهای آینده تیم تکمیل‌تر خواهد شد و باید امیدوار باشیم که ظرف دو سه روز آینده همه چیز مشخص و شفاف می‌شود. مشکلات عدیده‌ای در طول فصل داشتیم طاهری هم 7-8 روز است آمده و اگر 24 ساعت هم کار کند نمی‌تواند همه مشکلات را یک شبه حل کند.

وی در مورد تجمع هواداران معترض مقابل باشگاه در روز گذشته گفت: باید هواداران به ما اعتقاد و اعتماد داشته باشند. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا تیم موفق شود و هر کاری از دستمان برآید انجام می‌دهیم . می‌دانید که باشگاه مشکلات زیادی داشت و در تلاش هستند تا آنها را حل کنند و بتوانیم در فصل نقل و انتقالات خوب یاری گیری کنیم باید هر چه بهتر و سریع‌تر تصمیم بگیریم تا یک تیم خوب که مورد انتظار هواداران است زیرا آنها بهترین هواداران دنیا هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت مربی بدنساز گفت: در مورد این مسئله صحبت کردیم همه چیز آماده می شود و من هم با او صحبت می‌کنم و امیدوارم مشکلات حل شود.

برانکو در مورد اینکه دو بازیکن خارجی به خاطر مسائل مالی با پرسپولیس قرارداد نبستند و رفتند و اکنون صحبت از ضرغام اسماعیل می‌شود گفت: او یک بازیکن عالی است. در جام ملت‌ها او را دیدم این بازیکن‌ها خیلی گران هستند و قطعا پیشنهادهای دیگری هم دارند خوب است که بهترین بازیکنان را به تیم بیاوریم اما اجرای این کار سخت است.

وی در مورد اینکه از نظر فنی ضرغام اسماعیل را قبول دارد گفت: بله من او را در جام ملت‌ها دیدم ولی او گزینه های دیگری غیر از پرسپولیس دارد به سختی می‌شود چنین بازیکنی را بدست آورد.

سرمربی پرسپولیس در مورد فهرست بازیکنان مدنظرش گفت: اسامی که من به باشگاه داده‌ام و یک راز است و بحث کاری بین من و باشگاه است. متاسفانه اگر این اسامی مشخص شود بر روی برخی از آنها تبلیغات انجام می‌شود و به سختی می‌شود آن بازیکنان را به دست آورد.

وی در مورد اینکه مربی بدنساز پرسپولیس کی به ایران می‌آید گفت: ظرف 48 ساعت آینده همه چیز مشخص می‌شود و من این مسئله را باور دارم.

برانکو در مورد وضعیت اومانیا و گابریل برای فصل آینده گفت: اومانیا بازیکن ماست و اکنون با تیم ملی کاستاریکا در کشورش حضور دارد. او می‌خواهد در جام کونکاکاف حاضر شود اما ما این بازیکن را می‌خواهیم و تلاش می‌کنیم این بازیکن در این جام شرکت نکند اما گابریل در ترکیب ما نیست.

وی در مورد وضعیت محمد نوری و مهدی طارمی که ظاهرا از باشگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس پیشنهاد دارند گفت: بازیکنان خوب همیشه پیشنهاد دارند و این یک نکته مثبت برای باشگاه است که سایر باشگاه‌ها به بازیکنان خوبش پیشنهاد می‌دهند این بازیکنان باید خودشان تصمیم بگیرند ما علاقمند هستیم تا آنها را حفظ کنیم اما آنها خودشان باید برای سرنوشت خودشان تصمیم بگیرند.

سرمربی پرسپولیس در مورد شکایت 9 بازیکن خارجی از پرسپولیس به فیفا وخطر کسر 6 امتیاز از این تیم در لیگ آینده گفت: این سوالی نیست که من بخواهم آن را پاسخ دهم این سوال را باید بخش حقوقی باشگاه جواب بدهد اما آنچه مشخص است اینکه باشگاه و بازیکن حق را به طرف خودشان می‌دهند اما باید بدانیم فیفا در مورد منافع بازیکنان و مربیان بسیار سختگیرانه برخورد می‌کند.

وی در مورد اینکه با جدایی نوری و گابریل پرسپولیس هافبک وسط ندارد گفت: یواش یواش.


ویدیو مرتبط :
طراحی سایت فروشگاهی|جلب اعتماد مشتریان از طریق نماد اعتماد الکترونیکیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو دنبال گرفتن رای اعتماد از هواداران


در حالی که برانکو به دلیل عدم جذب سید جلال حسینی تحت فشار است، پرسپولیس در دو حمله دو گل از پدیده دریافت کرد تا در اولین دیدارش شهر بی‌دفاع باشد و بنگر و برانکو را با هم دچار حاشیه کند.

خبرگزاری مهر: عدم جذب سید جلال حسینی که هواداران پرسپولیس او را می‌پسندیدند و جذب مارکو ماریچ کروات اگر چه شاید دلیل فنی داشته باشد و دلیلش هم بازی‌ساز بودن ماریچ و بازی‌ساز نبودن سید جلال حسینی باشد اما واقعیت این است که این تصمیم هواداران پرسپولیس را حساس کرده و گل مفت خوردن از سوی این تیم تا آخر فصل و در تمام دیدار‌ها هوادران را به یاد سیدجلال می‌اندازد و این اتفاق اصلا اتفاق خوبی نیست.

پرسپولیس در اولین دیدار نقطه ضعف خود را نشان داد و آن همین خط دفاعی بود. با این توضیح که ماریچ نقطه ظعف نبود بلکه این محسن بنگر بود که کند‌تر از پرسپولیس جوان بود و دوبار هم اشتباه کرد و به این ترتیب همه چیز را تحت‌تاثیر قرارداد.

در واقع حالا هواداران پرسپولیس می‌توانند به جای آنکه از جذب ماریچ انتقاد کنند بگویند چرا سید جلال را به جای بنگر جذب نکرده‌اند. این همه در حالی رخ می‌دهد که حمله‌های شدیدی ایستاگرامی هم به سوی بنگر انجام شد تا این مدافع همه فضاهای مجازی خود را مسدود کند و قید زندگی مجازی را بزند.

این اما توفیری برای برانکو ندارد، به هر حال او سید جلال حسینی را جذب نکرده و حالا هم خط دفاعی تیمش خوب نیست و این باز یعنی همان پاشته آشیل قبلی به نام سیدجلال.

برانکو برای ترمیم دیوار دفاعی‌اش زمان زیادی ندارد. او باید خیلی سریع این بخش را درست کند و بازیکنانش از آزمون‌های سخت بیرون بیایند چه با بنگر و چه با هر بازیکن دیگری به جای او.

پرسپولیس امروز حداقل در همان دیدار اول نشان داد شهری بی‌دفاع است که با این رویه همه تیم های لیگ می‌توانند به این تیم گل بزنند.

این دفاع که در بازی اول مثل پنیر سوئیسی باز شد کار برانکو را برای گرفتن رای اعتماد از هواداران سخت کرده است.