ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو همچنان به دنبال مدافع چپ


سرمربی سرخپوشان در اردوی ترکیه چند بازیکن را زیر نظر خواهد گرفت.

کاپ: تیم فوتبال پرسپولیس که از روز گذشته اردوی خود را در شهر قزلچه حمام آغاز کرده قرار است در مدت اردوی خود 3 دیدار تدارکاتی در این شهر برگزار کند.
 
برانکو ایوانکوویچ که همچنان به دنبال پست دفاع چپ است قرار شده در این 3 دیدار تدارکاتی چند بازیکن را زیر نظر بگیرد تا در صورت احساس رضایتش برای جذب پست دفاع چپ با آنها مذاکره کند.
 
این در حالی است که ضرغام اسماعیل در خصوص پیوستن به پرسپولیس هیچ جوابی به سرخپوشان نداده است.


ویدیو مرتبط :
لوکا ماریچ مدافع مد نظر برانکو ایوانکویچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست برانکو برای جذب مدافع استقلال و سپاهان



اخبار,اخبار ورزشی , سرمربی پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس خواهان جذب دو مدافع از تیم های استقلال و سپاهان شده است.

برانکو ایوانکوویچ به دقت مشغول رصد لیگ و بازیکنان شاخص تیم های مختلف است تا در نقل و انتقالات بهترین ها را به خدمت بگیرد.

هر چند برانکو تاکنون لیست نفراتش را لو نداده اما شنیده می شود سرمربی سرخپوشان دو مدافع استقلال و سپاهان را مدنظر دارد که هر دو بازیکن هم یک سال دیگر با باشگاه های شان قرارداد دارند!

گویا برانکو سبک بازی میلاد فخرالدینی و وریا غفوری مدافعان استقلال و سپاهان را پسندیده و بعید نیست در پایان فصل پرسپولیسی ها با این دو بازیکن وارد مذاکره شوند.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز