ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو: رحمتی 2 دقیقه وقت تلف کرد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زدن گل در ثانیه آخر دستمزد بازیکنان پرسپولیس بود که تا لحظه آخر جنگیدند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زدن گل در ثانیه آخر دستمزد بازیکنان پرسپولیس بود که تا لحظه آخر جنگیدند.

برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: مستحق باخت نبودیم، این بازی نشان داد چرا دربی مهمترین مسابقه آسیا است. گل لحظات آخر دستمزد بازیکنان ما بود که تا لحظه آخر جنگیدند و به گل تساوی رسیدند.

وی افزود: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم. این یک بازی بزرگ است که 100 هزار هوادار از آن لذت بردند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای از دست ندادن موقعیت‌های گل‌زنی دارد، تصریح کرد: حق با شما است. غیر منطقی است که در یک بازی بزرگ انتظار 5-6 موقیعت صد در صد داشته باشیم. موقعیت نصفه نیمه را هم در این بازی‌ها باید گل کرد. باید همیشه تلاش کنیم. استقلال با یک شانس دروازه ما را باز کرد. اگر بازیکنان ما باید در محوطه جریمه به خوبی یارگیری کنند. باید به تمرینات ادامه دهیم.

برانکو در مورد اینکه آیا کمبود بازیکن دارد، خاطرنشان کرد: ما دائم در حال آنالیز تیم و نیاز‌هایمان هستیم این نفرات جوان هستند. به بازیکنان‌مان نیاز داریم. این نفرات کیفیت خود را نشان دادند و روز به روز بهتر خواهند شد. زمان جذب بازیکن که رسید تصمیم می‌گیریم که آیا نسبت به جذب بازیکن اقدام کنیم یا نه.

برانکو در مورد وضعیت داوری تصریح کرد: در این بازی احساسات و هیجان هم هست. حساسیت در هر تصمیمی اثر گذار بود. هر بازی مسائل خاص خودش را دارد. هر کسی در موقعیت خاص رفتارهای خوب خودش را انجام می‌دهد.

وی در مورد تعویض‌های هجومی تیمش گفت: نوراللهی مصدوم بود. قصد داشتم بین دو نیمه او را تعویض کنم. یک مقدار بیشتر صبر کردیم. ما برنامه دوم خودمان را داشتیم که اگر نتیجه حاصل نشد تاکتیک را عوض کنیم. بنگستون را به میدان آوردیم با همان وظایف نوراللهی اما او بیشتر میل به هجوم داشت.

برانکو در مورد اینکه آیا بازیکنان جوان خوب بازی کردند، گفت: خوشبختانه نفرات تعویضی ما هم خوب کار می‌کنند. انصاری برای تست به تیم ما آمد او بعد از دو جلسه تمرین به تیم پیوست با او قرارداد بستیم چرا که کیفیت لازم را داشت. او خوب عمل کرده است. وحید حیدریه هم بهتر و بهتر خواهد شد. این برای ما یک امتیاز است که نفراتمان بهتر خواهند شد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراض هواداران استقلال به وقت اضافه عنوان کرد: در وقت اضافه هم بازی متوقف شد. رحمتی به زمین افتاد و 2 دقیقه وقت تلف شد. به همین خاطر داور 2 دقیقه به چهار دقیقه وقت اضافی افزود. 4 دقیقه حداقل زمان بود و تعویض هم داشتیم.


ویدیو مرتبط :
وقت را تلف نکنید لطفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی:سخنان احمدی نژاد درباره این انتخابات نیز جایگاه قانونی ندارد و پاسخ به وی وقت تلف کردن است



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی:

نتایج انتخابات نظام پزشکی تأیید شد

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی گفت: نتایج انتخابات نظام پزشکی در ۱۸۶ شهر از جمله تهران تأیید شد؛ سخنان رئیس‌جمهور درباره این انتخابات نیز جایگاه قانونی ندارد و پاسخ به وی وقت تلف کردن است. 

مراد هاشم‌زهی در گفت و گو با فارس افزود: درست است که آقای احمدی نژاد دوباره درباره انتخابات نظام پزشکی اظهاراتی داشته است اما قرار نیست وی مرتباً در این مورد حرف بزند و ما هم به او جواب بدهیم و با این کار وقت خودمان و وقت مردم را تلف کنیم.

وی ادامه داد: انتخابات نظام پزشکی بر اساس ضوابط قانونی و در کمال صحت برگزار شد و اکنون پس از بازشماری آرای صندوقها در جاهایی که شکایتهایی بوده، نتایج این انتخابات در 186 شهر از جمله تهران تأیید شد و بازشماری آرا نتایج را در هیچ شهری نسبت به نتایج اولیه تغییر نداد.

وی ادامه داد: انتخابات نظام پزشکی در 187شهر برگزار شد و فقط در شهر میاندوآب به علت اینکه تعداد نامزدهای انتخابات از حد نصاب لازم کمتر شد، انتخابات به مرحله میاندوره ای رسید و غیر از آن نتیجه انتخابات در تمام شهرهای کشور تأیید نهایی شد.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی اضافه کرد: مرحله بعدی این انتخابات تشکیل هیئت مدیره های جدید نظام پزشکی در 186 شهر است که 27 اسفند انجام می شود و بعد از آن با تشکیل مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی تا دو هفته بعد از تشکیل هیئت مدیره ها ، مجمع عمومی این سازمان 25 نفر اعضای شورای عالی و رئیس کل سازمان نظام پزشکی را انتخاب می کنند.

هاشم زهی گفت: بر خلاف اینکه عده ای می گفتند به علت لغو حق تعرفه گذاری نظام پزشکی تعداد شرکت کنندگان در این دوره از انتخابات نظام پزشکی نسبت به دوره قبل کمتر می شود. این اتفاق نیفتاد و تعداد شرکت کنندگان این دوره بیش از 6 هزار نفر از دور قبل بیشتر بودند و با حدود 18 درصد رشد نسبت به دور قبل 47 هزار و 910 نفر در این انتخابات شرکت کردند.

وی ادامه داد: در برخی صندوقها از جمله صندوق داروسازی تهران میزان مشارکت حدود 2 برابر دور قبل بود و شکایتی که یکی از نامزدها در این صندوق داشت نیز بعد از بررسی هیچ تغییری در نتیجه به وجود نیامد و در این صندوق نیز انتخاب خیرالله غلامی و حمید خویی تأیید شد.

رئیس  هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظم پزشکی گفت: این هیئت بالاترین نهاد بررسی و نظارت بر انتخابات نظام پزشکی است و اکنون نتیجه این انتخابات را تأیید کرده است بنابراین صحبتهای آقای رئیس جمهور در این زمینه غیر قانونی است و وی هیچ جایگاه قانونی برای اظهار نظر در این مورد ندارد.

هاشم زهی ادامه داد: استعلام از اطلاعات سپاه نیز در مورد نامزدهای این انتخابات طبق قانون انجام شده و سخنگوی سپاه پاسداران نیز پاسخ لازم را به رئیس جمهور داده است و دیگر لازم نیست ما وارد عرصه جواب دادن به رئیس جمهوری شویم.

وی گفت: آقای احمدی نژاد چون رئیس جمهور است و قدرت دارد فکر می کند می تواند در هر زمینه ای صحبت کند اما نیازی نیست که ما به او پاسخ دهیم.

وی افزود: اگر آقای احمدی نژاد بخواهد حکم رئیس کل سازمان نظام پزشکی را امضا نکند نیز مشکل مهمی نیست و در آن صورت برای حل این مسئله نیز یک فکر بکر خواهیم کرد./فارس