ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو را قربانی می کنند تا استاد وعده رویاهای شیرین را بیاورند؟



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

موج انتقادها از برانکو تنها بعد از دو بازی بالا گرفته است.

برانکو ایوانکوویچ که با سلام و صلوات به پرسپولیس آورده شد ، در شرایط سخت و دشوار جذب بازیکن ، به دلیل بی پولی تنها ماند و تیمی جوان بست که حالا خودش می گوید به کمی زمان نیاز دارد تا اوج بگیرد.

 

با این وجود با یک باخت و یک مساوی درحالی که تازه بازی های بزرگ این تیم در پیش است ، انتقادها از این مربی شروع شده است. انتقادهایی که هر بار ممکن است بیشتر و بیشتر شوند و در نهایت او را به سمت در خروجی باشگاه راهنمایی کنند.

 

گروهی از پیشکسوتان تیم از برانکو حمایت می کنند اما بسیاری هم انتقادهایی تند به او دارند. فضا طوری پیش می رود تا برانکو مسبب همه خریدهای تیم باشد درحالی که عیر از جلال حسینی که مربی قرمزها او را نخواست درسایر موارد ناچار شد از تصمیمات باشگاه تمکین کند. شاید جذب صادقی آخرین تصمیم او بود برای قدم برداشتن به سوی مسئولان باشگاه.

این شایعات و فشار روی برانکو درحالی قوت می گیرد که کم کم زمزمه هایی درباره احتمال بازگشت افشین قطبی به ایران شنیده می شود. قطبی که آخرین و تنها موفقیتش در مربیگری ، قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر بوده است.

 

آن هم در شرایطی خاص که دیگر هیچ گاه موفق به تکرار یا نزدیکی به آن را هم پیدا نکرد. او در تیم ملی هم به رغم وعده ها و رویاهای شیرینی که می داد ، ناکام بود تا حشمت مهاجرانی درباره اش بگوید :«این مرد رویاهای شیرینی را به ما می فروشد.»

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
رویاهای شیرین(بانمک)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال با ۵ گل صعود کرد قربانی کردن "شیرین" در غیاب فرهاد



 

 

تیم فوتبال استقلال با نتیجه ۵ بر یک شیرین فراز تیم دسته اولی کرمانشاه را شکست داد و به مرحله یک هشتم صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم استقلال و شیرین فراز از ساعت ۱۸در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود هزار تماشاگر آغاز شد و استقلال ۵ بر یک شیرین فراز کرمانشاه را شکست داد.

میلاد میداودی در دقایق ۳۳ و ۵۳ محسن یوسفی در دقیقه ۶۶ و ۶۲ و اسماعیل شریفات در دقیقه ۷۷ برای استقلال گلزنی کردند. سجاد خسروی در دقیقه ۸۹ تک گل شیرین فراز را در زمانی زد که رحمتی جای خود را به زرین ساعد دروازه بان دوم تیم استقلال داده بود.

شیرین فراز کرمانشاه تیم دسته اولی است که در لیگ یک نیز از ۴ مسابقه فقط ۴ امتیاز کسب کرده است.

شاهین حاج بابایی داور مسابقه به حامدزمانی، اشکان عباسی از شیرین فراز و اسماعیل شریفات و جاسم کرار از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال در مرحله یک هشتم باید به مصاف تیم دسته دومی سایپا مهر کرج برود که امروز تیم راه آهن را حذف کرد.

آبی پوشان راه آسانی تا رسیدن به یک چهارم نهایی جام حذفی دارند..../خبرگزارى فارس