ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو در همه پست‌ها بازیکن می‌خواهد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده در اکثر پست‌ها به دنبال جذب بازیکن است.

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ برای تقویت تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد در پست‌های دفاع چپ و راست، مدافع وسط، هافبک دفاعی و نفوذی، مدافع وسط و دروازه‌بان بازیکن جذب کند.

بابک حاتمی مدافع راست پرسپولیس برای فصل آینده هم حفظ خواهد شد اما با توجه به اینکه مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی را نمی‌خواهد قطعا در پست دفاع وسط به دنبال یک مدافع شش دانگ است.

برانکو در نظر دارد در برخی از پست ها از بازیکن خارجی استفاده کند و از باشگاه خواسته اولویت را روی جذب بازیکن خارجی بگذارد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از امروز وپشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران آغاز می‌شود.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // برانکو:نکونام بازیکن بزرگی است!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو در تمام پست‌ها بازیکن می‌خواهد!


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد در تمامی پست‌ها حداقل یک بازیکن جذب کند.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر پانزدهم به غیر از دفاع، در تمامی پست‌ها عملکرد خوبی داشت و به نظر می‌رسید برانکو با حفظ استخوان‌بندی اصلی تیمش، با جذب چند مدافع آماده حضور در لیگ برتر شانزدهم شود اما نکته‌ای که باعث تعجب بسیاری از اهالی فوتبال شده، درخواست سرمربی کروات پرسپولیس از مدیران باشگاه برای جذب حداقل یک بازیکن در تمامی پست‌هاست.

یکی از نزدیکان برانکو در این باره به میزان گفت: «برانکو می‌داند که باید پرسپولیس را برای قهرمانی در سه جام آماده کند. انتظارات هواداران با توجه به بازی‌های خوب در فصل گذشته از پرسپولیس بالا رفته است. توقع قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و مهم‌تر از همه لیگ قهرمانان آسیا باعث شده برانکو فهرست خرید خود را طوری تنظیم کند که در هر پست حداقل یک بازیکن بسیار خوب و با کیفیت به اضافه یک نیمکت‌نشین نزدیک به ترکیب اصلی داشته باشد. به عنوان مثال او دنبال یک مداقع چپ خوب است تا بتواند ذخیره مناسبی برای محمد انصاری باشد.»

گفتنی است نیمکت ذخیره‌های تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته به قدری ضعیف بود که در بسیاری از بازی‌ها برانکو مجبور بود در بعضی از بازی‌ها یک یا در نهایت دو تعویض انجام دهد.