ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو: تیم من یک «دایی» کم دارد


سرمربی کروات پرسپولیس در مورد مشکل مهاجمان تیمش صحبت کرده است.

خبرآنلاین: برانکو ایوانکویچ امروز روی تیتر تمام روزنامه‌های ورزشی معتبر کشور حضور داشت و  در اردوی کیش درهای مصاحبه را بر روی همه باز کرده است.

مهم‌ترین مساله‌ای که روزنامه‌های مختلف به آن پرداخته‌اند؛ گل‌نزنی‌های مهدی طارمی است. برانکو مهاجم تیمش را دنیای استعداد می‌داند که تنها 30 درصد از آن استعدادش را بروز داده است. او معتقد است که باید به مهدی آرامش و از همه مهم‌تر زمان داد. به عقیده برانکو هواداران باید کمک کنند تا طارمی یک مهاجم صد درصدی بشود.

البته با وجود حمایت قاطع او از طارمی؛ اعلام کرده که تیمش یک «علی دایی» کم دارد و این خود اعتراف مربی پرسپولیس به مشکل تمام کنندگی در تیمش است.

البته او در خصوص مهدی رحمتی هم گفته هیچ‌وقت نفهمیده چرا از تیم ملی رفته است و کیفیت او را تحسین می‌کند. برانکو همچینین می‌گوید که هواداران استقلال وقتی او را می‌بینند عدد 4 را به سمتش می‌گیرند!


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس از اخراج دایی تا استخدام برانکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوت مهم برانکو از دایی و کریمی/بیایید سر تمرین تیم تان



اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی علی کریمی

برانکو ایوانکوویچ از دو بازیکن سرشناس فوتبال ایران خواست پرسپولیس را تنها نگذارند.

سرمربی جدید سرخ ها که بازی سختی با بنیادکار در پیش دارد و این مسابقه تکلیف صعود تیمش به مرحله دوم بازی های آسیایی را مشخص می کند در بخشی از این مصاحبه گفته است:«هم دایی و هم کریمی از بازیکنانم خوبم بودند که علاقه زیادی به آنها دارم. به شدت در انتظار روزی هستم که به تمرینات تیم ما بیایند و آنها را ببینم. این کارشان به تیم روحیه ای مضاعف می بخشد.»

 

 

اخبار ورزشی - روزنامه گل