ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو تکلیف شعبانی را مشخص می‌کند


مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد شعبانی تا بازگشت برانکو از ترکیه صبر می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: مسئولان باشگاه پرسپولیس تا زمان بازگشت برانکو از اردوی ترکیه قرارداد محمدباقر شعبانی را ثبت نخواهند کرد.

محمدباقر شعبانی بعد از توافق اولیه با مسئولان باشگاه پرسپولیس همراه با این تیم راهی اردوی ترکیه شد، اما چون قراردادش در هیئت فوتبال استان تهران ثبت نشده بود اوایل این هفته به ایران برگشت تا قراردادش با پرسپولیسی‌ها را ثبت کند که این اتفاق تا به امروز رخ نداده است.

جریان از این قرار است که مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند یک جای خالی در لیست بزرگسالان تیم‌شان برای نیم‌فصل نگه دارند و از این‌رو ترجیح می‌دهند به جای شعبانی یک دروازه‌بان جوان و زیر 23 سال جذب کنند، اما برانکو روی عقد قرارداد با شعبانی اصرار دارد.

در روز‌های اخیر شعبانی در باشگاه پرسپولیس سرگردان بوده است و مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم دارند در نشستی که عصر روز پنجشنبه با برانکو خواهند داشت او را متقاعد کنند که قید جذب شعبانی را زده و سعید ابراهیم‌پور، دروازه‌بان فصل گذشته تیم نساجی مازندران را که زیر 23 سال سن دارد به خدمت بگیرند.

باشگاه نساجی نیز برای صدور رضایت‌نامه ابراهیم‌پور مبلغ 200 میلیون از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده و قرار است این مبلغ طی دو فقره چک به این باشگاه لیگ یکی داده شود، البته به شرطی که برانکو از جذب شعبانی منصرف شده و موافقت خود را با پیوستن دروازه‌بان جوان نساجی به تیمش اعلام کند.


ویدیو مرتبط :
تکلیف صرافی های غیر مجاز مشخص می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمدی: تکلیف تعطیلی بازی های هفته هجدهم لیگ برتر سه شنبه مشخص می شود.



 

محمدی: تکلیف تعطیلی بازی های هفته هجدهم لیگ برتر سه شنبه مشخص می شود.

 

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: تکلیف تعطیلی یا برگزاری بازی های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در تهران سه شنبه هفته جاری مشخص می شود.

عزیز اله محمدی روز یکشنبه در خصوص خبر تعطیلی بازی های هفته هجدهم فوتبال در شهر تهران اظهار داشت: جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران روز گذشته برگزار و در پایان تصمیم گرفته شد تا بازی های هفته جاری فوتبال در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل شود.

وی افزود: فعلا اجرای تصمیم این کمیته را مد نظر داریم و در جلسه ای که روز سه شنبه برگزار می شود در این خصوص نظر نهایی خود را اعلام می کنیم.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال تاکید کرد: شدت آلودگی هوای تهران زیاد است و اگر این آلودگی تا روز جمعه ادامه داشته باشد قطعا بازی ها را تعطیل می کنیم.

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه آغاز می شود که طی آن تیم های استیل آذین با فولاد خوزستان و نفت تهران با ملوان بندر انزلی در تهران به مصاف هم می روند.

همچنین طبق برنامه پیشین سازمان لیگ، تیم فوتبال استقلال نیز روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان شهرداری تبریز است.

روز گذشته، محمدرضا محمودی جانشین رییس کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران در پایان جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران اعلام کرد که بر اساس تصمیم امروز این کمیته تا زمان کاهش آلودگی هوای تهران رقابت های فوتبال لیگ برتر در شهر تهران برگزار نخواهد شد.

هفته گذشته نیز، این کمیته مصوبه ای مبنی بر لغو فعالیت های ورزشی عمومی در شهر تهران داشت اما بازی های تیم های استقلال و پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار شد.