ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو به دنبال دفاع راست خارجی ایده‌آل


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در لیست خرید خود به مسئولان این باشگاه خواهان جذب دفاع راست خارجی شده است.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پرسپولیس در نظر دارد در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی یک مدافع راست خارجی به خدمت بگیرد. برانکو ایوانکوویچ قصد دارد در فصل آینده رامین رضاییان را به یک خط جلوتر ببرد و در سیستم 2-4-4 لوزی از این بازیکن به عنوان یک بازوی راست استفاده کند. حسین ماهینی دیگر مدافع راست سرخپوشان است که برانکو بیشتر ترجیح می‌دهد در پست دفاع میانی از این بازیکن بهره بگیرد.

سرمربی پرسپولیس در سمت راست خط دفاع تیمش به‌دنبال یک بازیکن ایده‌آل است و از مسئولان این باشگاه خواسته در این مورد اقدام کنند، از این‌رو یکی دو واسطه اخیراً گزینه‌های خارجی را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده‌اند تا برانکو در مورد آنها تحقیق و نظر نهایی‌اش را اعلام کند.


ویدیو مرتبط :
+18( حقوق بشر به سبک آمریکایی ) گوشه هایی از فجیع ترین جنایات آل سعود و آل خلیفه در حق مردم بی دفاع بحرین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو به دنبال مهاجم خارجی ایده‌آل


سرمربی پرسپولیس به دنبال یک مهاجم ایده‌آل برای سیستم مورد علاقه‌اش است.

خبرگزاری تسنیم: در نشست اعضای کادرفنی باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته شد مسئولان این باشگاه در پی جذب مهاجم خارجی باشند. با توجه به اینکه مذاکرات باشگاه پرسپولیس با مهدی طارمی بی‌نتیجه مانده، برانکو و دستیارانش نگران وضعیت خط حمله تیمشان هستند و از این‌رو به تکاپو افتاده‌اند تا به دنبال یک مهاجم خارجی باشند.

برانکو چه طارمی بماند و چه برود در نظر دارد یک مهاجم نوک دونده و سرزن برای سیستم 1-3-2-4 مورد علاقه‌اش برای پرسپولیس جذب کند و پیش از این هم  یکی از بازیکنان کروات مدنظر او برای سرخپوشان، مهاجمی بلند قامت بود که با وی توافق نشد.

در حال حاضر چند بازیکن خارجی در پست‌های دفاع و خط هافبک که اکثرا ملی پوش هستند به مسئولان فنی باشگاه پرسپولیس و برانکو معرفی شده‌اند که جدا از این نفرات مربیان پرسپولیس به دنبال یک مهاجم خارجی به اصطلاح  بلند‌زن هم هستند.