ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو: برد ملوان خیلی مهم بود و کیفیت خودمان را اثبات کردیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

برد ملوان خیلی مهم بود و کیفیت خودمان را اثبات کردیم
برانکو: این پیروزی دعوت بزرگی از هواداران برای حضور در ورزشگاه آزادی بود/ طارمی در دربی جزو 11 نفر اصلی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی مقابل ملوان خیلی مهم بود و توانستیم کیفیت خودمان را اثبات کنیم.

 قبل از آغاز نشست پندار خمارلو مدیر رسانه‌های پرسپولیس در مورد ممنوعیت مصاحبه بازیکنان گفت: برانکو ساعت 15 یک نشست خبری دارد که بنگر و نورمحمدی در آن حضور دارند و بعد از آن دوستان رسانه‌ای می‌توانند کنار زمین با هر بازیکنی مصاحبه کنند اما بعد از آن دیگر بازیکنان مصاحبه نمی‌کنند و چهارشنبه و پنجشنبه هم تمرین پشت درهای بسته است.

در ادامه برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل ملوان در نشست خبری گفت: خوشحالیم که پیروز شدیم و سه امتیاز را گرفتیم و این برد برای ما خیلی مهم بود. توانستیم پیروزی در مشهد را تکرار کنیم. با این سه امتیاز کیفیت خود را به اثبات رساندیم. می‌دانستیم بازی سختی در انتظارمان است و می‌دانستیم حریف سرسختی پیش رو داریم.

وی افزود: در جام حذفی دیدید که 120 دقیقه با این تیم جنگیدیم و باور بازیکنان این تفکر را در ما به وجود آورد که می‌توانیم پیروز مسابقه شویم. این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و با پیروزی سه امتیاز را به هواداران تقدیم کنیم و خوشحال شدیم که در ورزشگاه آزادی پیروز شدیم و خوشحالی برد را با هواداران تقسیم کنیم و بازیکنان هم بازی زیبایی تماشا کردند و این برد دعوت بزرگی برای هواداران بود که برای تشویق تیم به ورزشگاه آزادی بیایند.

وی در مورد موقعیت‌هایی که پرسپولیس مقابل ملوان از دست داد گفت: بله موقعیت‌های زیادی از دست دادیم واز این مساله ناراحت بودیم که نتوانستیم گل بزنیم و بنگستون در کنار گلی که زد چند موقعیت گلزنی را از دست داد. بسیار با کیفیت بازی می‌کنیم و طبیعی است که بازهم کار می‌کنیم تا این مشکل برطرف شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد عدم حضور مهدی طارمی در فهرست تیم گفت: در مورد این بازیکن یک مساله را روشن کنیم او از نظر انضباطی جریمه شد و دیر به تمرین رسید و طبیعی است از این مساله ناراحت و عصبانی بودم زیرا هر بازی اهمیت خاصی دارد و این بازی و سه امتیاز همانقدر ارزش دارد که بازی با استقلال، در بازی با استقلال در جمع 11 نفره خواهد بود. همیشه عرض کرده‌ام کادر بازیکنان مان بسیار خوب و یکسان است و همین مساله باعث شده نیمکت خوبی داشته باشیم. در آماده سازی تیم تصمیماتی را اتخاذ کرده بودیم که اگر بازی به شکل خاصی پیش رفت چه تغییراتی در تیم به وجود بیاوریم.

وی ادامه داد: البته جای سوال بود که عالیشاه در ترکیب اصلی باشد یا نه؟ زیرا مسموم شده بود و باید به او تبریک بگویم و تشکر کنم که تلاش فراوانی کرد و زحمت زیادی کشید. فردا ساعت 3 منتظر شما هستم.

در پایان این نشست مترجم برانکو به دلیل جابه جایی میکروفن‌ها عصبانی شد و گفت با این شرایط نمی‌توانم تمرکز داشته باشم و اگر یک جمله را اشتباه بگویم علیه من مطلب می‌نویسند و جو علیه ما می‌شود.

---------------------------

 

استیلی: مشکل اصلی ما نداشتن تمرکز است/ کار کردن با این شرایط سخت است

سرمربی تیم ملوان گفت: مشکل اصلی ما نداشتن تمرکز می‌باشد و متأسفانه این مشکل هر روز در کنار ماست.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز پیگیری شد که تیم پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر در ورزشگاه آزادی تیم ملوان انزلی را شکست داد.

حمید استیلی سرمربی تیم ملوان انزلی در صحبت‌های خود گفت: بازی امروز برای ما نفس‌گیر بود مشکل اصلی تیم ما نداشتن تمرکز است. متأسفانه این مشکل هر روز کنار ما و در تمرین‌ها وجود دارد تا حالا که این مشکل حل نشده در تلاش هستیم تا این مشکل را حل کنیم.

وی در ادامه افزود: نیمه اول متأسفانه دست مازیار زارع شکست و با یک دست بازی می‌کرد. با توجه به مصدومیت این بازیکن نیمه دوم کیفیت تیم پایین آمد و پرسپولیس به گل رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که با حواشی که وجود دارد شرایط ملوان را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: مشکلات اگر باشد کار ما سخت است. فقط مشکل مسائل فنی نیست مسائل حاشیه‌ای نیز وجود دارد. آرش افشین مهره خوبی است که ما چند هفته‌ای است از او نمی‌توانیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملوان در ادامه خاطرنشان کرد: خط حمله خوبی داریم و بعد از چند هفته دو، سه گل خورده‌ایم در تلاش هستیم برای نیم‌فصل ان‌شاءالله چند بازیکن به ترکیب تیم اضافه کنیم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
صحبت های برانکو بعد از برد مقابل ملوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو: مهم‌تر‌ین مساله نتایج خودمان است نه دیگران / وضعیت عالیشاه برای داربی مشخص نیست



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس تهران می‌گوید مهم‌تر‌ین موضوع در خصوص این تیم نتایج پر‌سپولیس است و نه سایر تیم‌ها.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان، اظها‌ر کرد: ما به دنبال کسب نتیجه‌ برای خودمان هستیم و مهم‌تر‌ین مساله برای ما نتایج پر‌سپولیس است. به سایر تیم‌ها کاری نداریم. پر‌سپولیس باید ببرد و آماده بازی‌های بعدی شود.

وی در خصوص مصدومیت طارمی نیز عنوان کرد: ضربه به عضله دو قلوی او وارده شده است اما مصدومیتش جدی نیست و با استراحت رفع خواهد شد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس دیدار با ملوان را سخت‌ترین بازی این فصل عنوان کرد و افزود: آنها برای بقا می‌جنگند و از طرفی باید در زمین انزلی به میدان برویم. به جرات می‌گویم این بازی سخت‌ترین بازی ما است. آنها مستحق حضور در انتهای جدول نیستند چرا که در بازی رفت و دیدار جام حذفی ما را اذیت کردند.

او درباره مصدومیت امید عالیشاه و احتمال غیبت در دیدار با ملوان و داربی هشتاد و دوم افزود: او به بازی به ملوان نمی‌رسد اما هنوز مشخص نشده است که می‌تواند در بازی با استقلال به میدان برود.

برانکو همچنین درباره غیبت سوشا مکانی و علی علیپور در دیدار با ملوان به دلیل محرومیت گفت: آنها در این بازی حضور ندارند و ما هم نمی توانیم کاری انجام دهیم به جای آنها از لوبانف و بنگستون استفاده می‌کنیم.

سرمربی پر‌سپولیس در پایان درباره نحوه سفر این تیم به انزلی نیز گفت: صبح جمعه تمرینمان را انجام می‌دهیم و بعد از صرف ناهار با پرواز مستقیم راهی انزلی می شویم.

 

اخبار ورزشی - ایسنا