ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو: بدون تماشاگر هم باید بازی را ببریم


سرمربی پرسپولیس مثل همیشه امیدوار است تیمش با استفاده از فرصت ها به نتیجه دست یابد و شرایط تیمش برای کسب برتری برابر سیاه جامگان را مثبت ارزیابی می کند.

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس درباره دیدار فردای تیمش برابر سیاه جامگان گفت: یک بار دیگر آرزوی سال خوشی را برای همه دوستان دارم، برای همه ایرانی‌ها و امیدوارم این سال، سال سلامتی و ثروت برای همه باشد. به تیم ملی ایران هم بابت دو برد مقابل هند و عمان تبریک می‌گویم، همین‌طور صعود به مرحله دور نهایی انتخابی جام جهانی و صعود به جام ملت‌های آسیا را باید تبریک بگویم. بعد از 20 روز همه بی‌صبرانه منتظر ادامه بازی‌های لیگ هستند و طبیعتا همه منتظر این هستند تا ببینند تیم بعد از این همه مدت و تعطیلات چه حضوری در بازی‌ها خواهد داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط تیمش گفت: بازیکنان پرسپولیس با 2 برنامه تمرینی متفاوت آماده شدند. یک دسته آنهایی که در تمرینات ما حضور داشتند و گروه دیگر بازیکنانی که در تیم ملی بوده و برنامه‌های تمرینی‌شان کاملا با ما متفاوت بود. اولین بازی بعد از اردوی تیم ملی همیشه برای ما خیلی حساس می‌شود و همینطور بازی با سیاه‌جامگان هم حساسیت خودش را دارد.

برانکو با تشریح شرایط سیاه جامگان گفت: سیاه‌جامگان برای بقا در لیگ می‌جنگد و این تیم فردا به مصاف ما می‌آید که غافلگیرمان کند. آنها همه توان خود را می‌گذارند تا به نتیجه دلخواه‌شان برسند. طبیعی است چون آنها دنبال راه نجات هستند این بازی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت باشد. چیزی که باید اذعان کنم این است که بازی سیاه‌جامگان بهتر از نتایجش بوده و آنها در هر بازی فرصت‌های زیادی را برای گلزنی ایجاد می‌کنند و مطمئنا فردا هم چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت.

وی ادامه داد: امتیازی که ما نسبت به سیاه‌جامگان داریم این است که برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگیم و تیم خوبی داریم. طبیعی است که این امتیاز باعث شده ما شرایط بهتری نسبت به سیاه‌جامگان و شادابی خاص و شوق به بازی نسبت به بازیکنان‌مان داشته باشیم.

برانکو با انتقاد از تصمیم مسوولان برای بدون تماشاگر شدن دیدار فردا گفت: متاسفانه با تصمیمی که مسئولان فدراسیون فوتبال گرفته‌اند این دیدار بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد و با این کار به نظر من فوتبال وجهه خود را از دست می‌دهد. بزرگترین جریمه برای بازیکنان تیم ما این است که این بازی را بدون حضور هواداران تجربه کنند و در کل بدترین مجازات هم حساب می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه کسی به عنوان کاپیتان پرسپولیس فردا بازوبند را خواهد بست، گفت: متاسفانه برای کفشگری مسائل غیرمترقبه‌ای افتاد که نتوانست کنار ما حضور یابد اما او هم شانس رقابت در فهرست 11 نفره ما را هم دارد. غیبت بنگر و احمدزاده ما را زمین‌گیر می‌کند ولی اصلا نمی‌خواهم توجیه کنم چون ما بازیکنانی داریم که می‌توانند جای آنها را بگیرند. برای بازی فردا هم امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس خواهد بود.

برانکو در خصوص اردوی عمان گفت: واقعا برای تمرین کردن و هتل شرایط بسیار عالی داشتیم. با قهرمان جام حذفی و قهرمان لیگ عمان بازی کردیم. بازی دوم ما که 25 دقیقه قبل از پایان وقت قانونی متوقف شد به دلیل ترس از مصدومیت بود. تمرینات خوبی را در کشور عمان برگزار کردیم و از نظر شرایط روحی بسیار آماده هستیم.

سرمربی پرسپولیس در هفته ای که رقبای این تیم نتیجه از دست داده اند از انگیزه بالا برای پیروزی خبر داد و گفت: اینکه رقبای ما چه نتایجی گرفتند مهم نیست. چیزی که ما دنبال می‌کنیم کار خودمان است و ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم تا به پیروزی برسیم. گزینه دیگری جز برد نداریم و با تمام احترامی که برای رقیبان‌مان قائل هستیم اما شرایط ما و بازیکنان به گونه‌ای است که خوشبینی زیادی برای پیروزی در این مسابقه داریم.

برانکو در پایان ابراز امیدواری کرد تلاش برای لغو محرومیت تماشاگران به نتیجه برسد: اگر این اتفاق رخ بدهد اقدامی مثبت خواهد بود. واقعیت این است که نارنجک دودزا روی نیمکت تراکتورسازی افتاد اما این جریمه بیش از حد برای چنین اتفاقی سنگین است، به این دلیل که مسابقه بدون تماشاگر مسابقه نیست و لذت بازی را از بین می‌برد. ما همه کارهایی که در فوتبال انجام می‌دهیم برای تماشاگران است نه چیز دیگر.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // صحبت های برانکو و مهاجری بعد از بازی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو تماشاگر ویژه بازی فولاد (عکس)



 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در ورزشگاه به تماشای بازی فولاد خوزستان نشست.

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال پرسپولیس

 

 اخبار  ورزشی  - ورزش سه