ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو اماراتی ها را نقره داغ کرد


سرمربی تیم پرسپولیس پیشنهاد 700 هزار دلاری یک تیم اماراتی را رد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سرمربی تیم پرسپولیس پیشنهاد 700 هزار دلاری یک تیم اماراتی را رد کرد.

به گزارش یک منبع آگاه، یک تیم اماراتی هفته گذشته پیشنهاد 700 هزار دلاری خود را به برانکو ارایه داد اما سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل تعهد به این تیم، پیشنهاد فوق را نپذیرفت.


ویدیو مرتبط :
‫داد و فریادهای مهاجم پرسپولیس بر سر برانکو، سوژه داغ استقلالی ها شد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو مانع نقره داغ شدن ستاره پرسپولیس


سرمربی پرسپولیس از مسئولان باشگاه خواست که از جریمه مهاجم ملی پوش تیمش صرف نظر کنند.

جام نیوز: مصاحبه های اخیر مهدی طارمی با وجود آنکه آنها را تکذیب کرده، حسابی برایش دردسرساز شده و حتی کار به جریمه نقدی هم کشیده است که البته این مسئله توسط برانکو ایوانکوویچ وتو شده است.
 
مسئولان باشگاه پرسپولیس در واکنش به مصاحبه های اخیر طارمی درباره اینکه چرا پنالتی مقابل تراکتورسازی را او نزده است، قصد داشتند او را با جریمه میلیونی نقره داغ کنند اما برانکو سرمربی سرخپوشان مانع از اجرایی شدن این تصمیم شده است.
 
برانکو با اشاره به عملکرد خوب و گل های حساسی که طارمی به ثمر رسانده از مسئولان باشگاه خواسته این بار کوتاه بیایند و از جریمه این بازیکن صرف نظر کنند تا لطمه ای به روحیه ستاره سرخ پوشان نخورد.