ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانشوایگ به دنبال تمدید قرارداد دنیل داوری


اینتراخت برانشوایگ، قعرنشین بوندس‌لیگا به دنبال تمدید قرارداد سنگربان شماره یک تیمش است.

تسنیم: اینتراخت برانشوایگ، قعرنشین بوندس‌لیگا به دنبال تمدید قرارداد سنگربان شماره یک تیمش است.

 تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ بامداد چهارشنبه گذشته موفق شد در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم بوندس‌لیگا در حضور 90 دقیقه‌ای دنیل داوری، دروازه‌بان ایرانی‌اش 3 بر یک میهمانش، ماینتس را شکست دهد.

بر اساس گزارشی که در سایت نشریه «بیلد» آلمان منتشر شده مسئولین باشگاه اینتراخت برانشوایگ که تیم‌شان وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا ندارد به دنبال این هستند تا قرارداد دنیل داوری، سنگربان 26 ساله و مارک پفیتزنر، هافبک 29 ساله خودشان را تمدید کنند.

قرارداد فعلی دروازه‌بان تیم ملی کشورمان با شیرهای زرد در پایان فصل 14- 2013 به اتمام خواهد رسید. داوری که از سال 2009 در تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ عضویت دارد در فصل جاری بوندس‌لیگا با مصدومیت ماریان پتکوویچ جایگاه خود در این تیم را مستحکم کرد و مسئول حفاظت از دروازه زردپوشان شد.

شاگردان تورستن لیبرکنشت که با برتری مقابل ماینتس 21 امتیازی شدند در حال حاضر برای فرار از منطقه خطر سقوط به دسته پائین‌تر تنها به 3 امتیاز نیاز دارند، هرچند باید منتظر ماند و دید که در هفته‌های پایانی چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

دنیل داوری امید دارد تا با درخشش در رقابت‌های بوندس‌لیگا نظر کارلوس کی‌روش برای قرار گرفتن در  ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2014 را جلب کند.


ویدیو مرتبط :
سفری به باشگاه دانیال داوری(برانشوایگ)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحقیر برانشوایگ در غیاب دنیل داوری


در آغاز هفته ششم رقابتهای بوندسلیگا تیم آینتراخت برانشوایگ مقابل بروسیا مونشن گلادبخ پنجمین شکست خود در این فصل را تجربه کرد.

خبرگزاری مهر: در آغاز هفته ششم رقابتهای بوندسلیگا تیم آینتراخت برانشوایگ مقابل بروسیا مونشن گلادبخ پنجمین شکست خود در این فصل را تجربه کرد.

در این دیدار که در حضور بیش از 50 هزار تماشاگر ورزشگاه بروسیا پارک برگزار شد، برانشوایگ که دانیال داوری سنگربان ایرانی خود را روی نیمکت می دید با نتیجه پر گل 4 بر یک مغلوب میزبان خود مونشن گلادباخ شد.

اسکار وندت (22)، رافائل (31، 76)، مکس کروزه (72، پنالتی) برای مونشن گلادباخ و میرکو بولاند (58) برای برانشوایگ در این بازی گل زدند. گلاد

در ادامه رقابتهای هفته ششم فردا (شنبه) شش دیدار برگزار می شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

* هامبورگ – وردربرمن

* هانوفر – آوگسبورگ

* نورنبرگ – دورتموند

* ولفسبورگ – هوفنهایم

* ماینتس – بایرلورکوزن

* شالکه – بایرن مونیخ

جدول رده بندی:
1- دورتموند 15 امتیاز
2- بایرن مونیخ 13 امتیاز
3- بایرلورکوزن 12 امتیاز
4- مونشن گلادباخ 9 امتیاز (یک بازی بیشتر)
--------------------------------------------------------
16- نورنبرگ 3 امتیاز
17- فرایبورگ  2 امتیاز
18- آینتراخت برانشوایگ یک امتیاز (یک بازی بیشتر)