ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

براری قهرمان آسیا شد


وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم کشورمان عنوان قهرمانی مسابقات وزنه‌برداری آسیا را از آن خود کرد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه مسابقات دسته 105 کیلوگرم قهرمانی آسیا که در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود، 2 وزنه‌بردار دسته 105 کیلوگرم کشورمان روی تخته ایستادند و تیم ایران را بار دیگر صاحب مدال کردند.

حرکت یک‌ضرب

در حرکت یک‌ضرب کیا قدمی ابتدا وزنه 168 کیلویی را بالای سر برد. وی در دومین حرکت خود وزنه 172 کیلوی را انتخاب کرد که نتوانست آن را بالای سر ببرد. قدمی در سومین حرکتش نیز ناکام بود و این‌بار وزنه 173 کیلویی را به زمین انداخت تا با همان حدنصاب 168 کیلوگرمی به کارش پایان دهد.

محمدرضا براری دیگر وزنه‌بردار دسته 105 کیلوگرم در حرکت اول خود وزنه 172 کیلویی را مهار کرد. وی در دومین حرکت موفق شد وزنه 176 کیلویی را بالای سر ببرد. دارنده مدال برنز جهان در سومین حرکت خود نیز وزنه 180 کیلویی را با موفقیت مهار کرد.

در این وزن ابدود از عراق با حدنصاب 181 کیلوگرم مدال نقره را به‌دست آورد. ایوان افرموف از ازبکستان نیز با مهار وزنه 183 کیلوگرمی مدال طلا حرکت یکضرب را به‌دست آورد.

حرکت دوضرب

در حرکت دوضرب بازهم این کیا قدمی بود که زودتر از محمدرضا براری روی تخته رفت. او در حرکت اول خود وزنه 208 کیلویی را بالای سر برد. دومین حرکت قدمی وزنه 213 کیلویی بود که موفق به مهار آن نشد. قدمی در سومین حرکت خود نیز نا موفق بود و وزنه 214 کیلویی را روی زمین انداخت تا به عنوان چهارمی حرکت دوضرب و و چهارمی مجموع دست پیدا کند.

محمدرضا براری که در حرکت یک‌ضرب برنز گرفته بود، ابتدا وزنه 210 کیلویی را بالای سر برد. دومین حرکت براری وزنه 217 کیلویی بود که موفق شد این وزنه را مهار کند و مدال نقره خود را قطعی کرده باشد. براری در سومین حرکتش نیز وزنه 221 کیلویی را انتخاب کرد تا با مهار آن صاحب مدال طلای دوضرب و مجموع شود. وی در مجموع با 401 کیلوگرم در مجموع قهرمان آسیا شد.

در حرکت دوضرب دوسمرادف با 218کیلوگرم نقره گرفت. افرموف با 211 کیلوگرم سوم شد.

در مجموع نیز پس از محمدرضا براری که با 401 کیلوگرم اول شد، دو وزنه‌بردار ازبک، افرموف با 394 کیلوگرم به مدال نقره رسید و دوسمرادف با 386 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.


ویدیو مرتبط :
استاد مهسا مردانی قهرمان 15 بار قهرمان جهان و آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبال جام باشگاههای جهان: شكست سنگین الوحده مقابل قهرمان آسیا



 

 

 

فوتبال جام باشگاههای جهان: شكست سنگین الوحده مقابل قهرمان آسیا

 

تیم 'سئونگنام ایلهوا چونما' از کره جنوبی که قهرمانی آسیا را یدک می کشد ، شنبه شب موفق شد الوحده از امارات را با شکستی سنگین مواجه کند.

در این دیدار که از سری مسابقات جام باشگاههای جهان در ورزشگاه ال زاید شهر ابوظبی برگزار شد ، تیم کره ای توانست با نتیجه چهار بر یک الوحده را شکست دهد.

تیم الوحده در اولین بازی خود موفق شده بود نماینده اقیانوسیه را شکست دهد و به مرحله دوم مسابقات جام باشگاههای جهان راه یابد .

در این دوره از مسابقات تیم های اینتر میلان قهرمان اروپا و ''اینترناسیونال '' قهرمان آمریکای جنوبی حضور دارند .

در بازیهای جمعه شب نیز تیم مازیمبی از جمهوری کنگو قهرمان قاره آفریقا اولین شگفتی این بازیها را رقم زد و ''پاچوکا'' از مکزیک و قهرمان آمریکای جنوبی و شمالی شکست داد.

مسابقات قهرمانی باشگاههای جهان از روز پنجشنبه آغاز شده و به مدت یک هفته به طول می انجامد .