ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برادر گوتسه عضو بایرن مونیخ شد


باشگاه بایرن مونیخ برادر زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ را به خدمت گرفت.

خبرگزاری فارس: دو روز پس از آنکه تیم ملی آلمان در فینال جام جهانی برزیل موفق شد با گل دقیقه 113 ماریو گوتسه فاتح جام جهانی شود، تیم بایرن اقدام به کار جالبی کرد.

مونیخی‌ها فلیکس، برادر 16 ساله «ماریو گوتسه» را برای تیم زیر 17 ساله‌های خود از بورسیادورتموند استخدام کردند.

در همین ارتباط میشاییل تارنات، مدافع اسبق آلمان و بایرن اظهار داشت: کارهای انتقال فلیکس گوتسه به مونیخ کاملا انجام شده است. او فصل بعد ما را همراهی خواهد کرد.

برادر بزرگتر این دو عضو خانواده گوتسه، یعنی فابین هم اکنون با 24 سال سن در تیم دسته سومی «اونترهاخینگ» بازی می‌کند.

برادر کوچکتر فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن یعنی «استیوون» نیز هم اکنون عضو تیم دوم باشگاه باوارایی‌ است.


ویدیو مرتبط :
)70(گل زیبای برادر کوچکتر ریبری برای بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بایرن، برادر گوتسه را هم جذب کرد


باشگاه بایرن‌مونیخ در اقدامی جالب برادر 16 ساله ماریو گوتسه را از دورتموند جذب کرد تا ضربه‌ای دیگر به دورتموند وارد کند.

خبرگزاری ایسنا: باشگاه بایرن با فیلکس گوتسه، برادر کوچک ماریو گوتسه به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد.

فیلکس گوتسه، همچون برادر بزرگترش در دورتموند بازی می‌کرد و سران بایرن توانستند این استعداد جوان را هم شکار کنند. فیلکس گوتسه تنها 16 سال سن دارد و قرار است فعلا در تیم جوانان بایرن تمرینات خود را ادامه دهد تا بعدها به تیم اصلی اضافه شود.

بدون شک هواداران دورتموند از خبر پیوستن برادر گوتسه به بایرن خوشحال نخواهند شد، چرا که آنها هنوز در شوک پیوستن لواندوفسکی و ماریو گوتسه به بایرن هستند.

گوتسه با گلی که در فینال جام جهانی 2014 به ثمر رساند به چهره‌ای محبوب در بین ژرمن ها تبدیل شد. او فصل پیش پس از کش‌وقوس‌های زیادی از دورتموند به بایرن پیوست و خشم هواداران زردپوش دورتموند را برانگیخت.