ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بد قولی حامی مالی پیراهن استقلالی ها


حامی مالی پیراهن های ابی پوشان پایتخت باز هم نتوانست به تعهدات خود عمل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: حامی مالی پیراهن های ابی پوشان پایتخت باز هم نتوانست به تعهدات خود عمل کند.

همانطور که می دانیم شرکت تبلیغاتی که مسئولیت پیراهن های آبی پوشان پایتخت را در فصل جاری بر عهده گرفته است امروز هم نتوانست به وعده خود عمل کند . این شرکت قرار بود ۲۳ شهریورماه چک دوم خود را که چیزی حدود دو میلیارد است را پاس کند که طبق شنیده ها از منابع آگاه گفته میشود این امر صورت نگرفته است .

در حال حاضر باید ببینیم در بازی فردا ابی پوشان پایتخت مقابل تیم گسترش فولاد تبریز با پیراهن بدون نام میدان خواهد رفت و یا اینکه این حامی مالی می تواند از نام خود بر روی پیراهن آبی پوشان استفاده کند.


ویدیو مرتبط :
*_* ترول بد قولی بد ما ایرانی ها *_*

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت عجیب یک مدیر از اسپانسر بد قول پرسپولیس/دو حامی مالی بزرگ پشت در سرخ‌ها



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - حمایت عجیب یک مدیر از اسپانسر بد قول پرسپولیس/دو حامی مالی بزرگ پشت در سرخ‌ها

«بهنام پیشروی کیش»؛ این نام همان اسپانسری است که پیش از آغاز لیگ چهاردم راه پرسپولیس را در پیش گرفت و خیلی آرام و در سایه حمایت مالی این باشگاه را بر عهده گرفت و قرار بود در طول مدت قراردادش با سرخ‌های پایتخت عدد قابل توجه 30 میلیارد تومانی را به آنها پرداخت کند.

 حمایت عجیب یکی از مدیران ارشد وزارت ورزش از اسپانسر فعلی باشگاه پرسپولیس دو اسپانسر قوی دیگر را پشت خط این باشگاه مقروض نگه داشته است. این در حالی است که اخیرا مشکلات مالی به شکل عجیبی گریبان باشگاه پرسپولیس را گرفته است.

به گزارش پیام نو، «بهنام پیشروی کیش»؛ این نام همان اسپانسری است که پیش از آغاز لیگ چهاردم راه پرسپولیس را در پیش گرفت و خیلی آرام و در سایه حمایت مالی این باشگاه را بر عهده گرفت و قرار بود در طول مدت قراردادش با سرخ‌های پایتخت عدد قابل توجه ۳۰ میلیارد تومانی را به آنها پرداخت کند.

این شرکت اقتصادی در ابتدا قرار بود با اجاره برند «پرسپولیس» محصولاتی را تحت این نام بفروشند و در فواصل مختلف مبالغی را هم به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. توافقی که البته با همکاری وزارت ورزش انجام شد و در نهایت با قراردادی بین باشگاه پرسپولیس و شرکت یاد شده رسمی شد و رسما هم به هواداران و رسانه ها معرفی شد.

گذشت زمان اما شرایط را به نحو دیگری رقم زد. اختلافات مدیران فعلی پرسپولیس پرسپولیس از یک سو و قراردادهای منعقد شده زمان مدیران قبلی این باشگاه هم از سوی دیگر روال کار را در مسیر دیگری قرار داد تا جایی که شرکت بهنام پیشرو کیش اعلام کرد تا زمانی که شرکت های مشابهی با باشگاه کار می کنند آنها نمی توانند پیشرفتی در کار خود حاصل کنند و پرداخت هر پولی به باشگاه پرسپولیس را هم قطع کردند.

آنطور که شنیده می شود بزرگترین مشکل اسپانسر فعلی پرسپولیس فعالیت شرکتی به نام «اس آی اس» است که با اسم و برند پرسپولیس در حال انجام فعالیت های اقتصادی است. البته نا گفته نماند که این شرکت هم در زمان محمد رویانیان به قرارداد با این باشگاه درآمده و تقریبا راهی جز همکاری با او وجود ندارد.

اما در این میان نکته عجیبی وجود دارد و آن حمایت عجیب یک مدیر ارشد وزارت ورزش از اسپانسر فعلی پرسپولیس است. عدم انجام تعهدات مالی و البته مواردی از این قبیل بی شک کافی است تا قرارداد به طور یک طرفه توسط مدیران پرسپولیس فسخ شود و حتی خسارت هم به این باشگاه پرداخت شود اما یک مدیر پرنفوذ وزارت از هرگونه اقدامی علیه این اسپانسر جلوگیری کرده و به نحوی آن را تحت پوشش خود قرار داده است.

نکته جالب تر هم اینکه هم اکنون دو اسپانسر بزرگ پشت در پرسپولیس برای عقد قرارداد ایستاده اند و آماده کمک به پرسپولیس هستند اما همین حمایت ها اجازه هر گونه مذاکره در این خصوص را از مدیران فعلی سرخ ها سلب کرده و باید دید تا کی این مقاومت ادامه خواهد داشت.

همه این مسائل در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس به شدت مقروض است و به لحاظ مشکلات مالی هم با چاله های عمیقی مواجه است.

اخبار ورزشی - پیام نو