ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بدهی میلیاردی سرخابی‌ها به اداره مالیات


باشگاه پرسپولیس ۶ و نیم میلیارد تومان و استقلال ۷ و نیم میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارند.

خبرگزاری فارس: مهدی تاج در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: باشگاه پرسپولیس 6 و نیم میلیارد تومان و استقلال 7 و نیم میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارند و این بدهی سنگین است.


ویدیو مرتبط :
بدهی مالیات کی روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدهی 13 میلیاردی 6 باشگاه لیگ برتر به اداره مالیات!



اخبار,اخبارورزشی, باشگاههای لیگ برتر

 صبح دیروز ماجرای بدهی بعضی از باشگاههای لیگ برتر به اداره مالیات، به صحن علنی مجلس هم کشیده شد.

به گزارش خبر آنلاین؛ یکی از نمایندگانی که عملکرد وزیر ورزش را نقد می کرد، در لابلای حرف های خود گفت که بعضی از باشگاهها لیگ برتر مالیات نمی دهند.

 

این نماینده حتی رو به وزیر ورزش گفت: «6 باشگاه لیگ برتر رقم 13 میلیارد تومان به اداره مالیات بدهکار هستند.» البته گودرزی هم در صحبت هایی که داشت، به این بحث پاسخی نداد چراکه وزارتخانه مسئولیتی در این قبال ندارد. او گفت تنها کاری که توانسته برای جلوگیری از فساد در فوتبال کند این است که دولت به باشگاههای حرفه ای پول ندهد. البته این موضوع باعث شده تا مشکلات مالی بعضی از باشگاهها زیاد شود و بعضی دیگر هم همچنان مثل قدیم بودجه های میلیاردی خود را بگیرند.

 اخبار ورزشی  -  خبر آنلاین