ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بدهکارترین تیم در لیگ برتر فوتبال ایران


رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت تیم های بدهکار لیگ برتر را تشریح کرد و گفت: به جز استقلال و پرسپولیس، سایر تیم ها در حال پرداخت بدهی هایشان هستند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت تیم های بدهکار لیگ برتر را تشریح کرد و گفت: به جز استقلال و پرسپولیس، سایر تیم ها در حال پرداخت بدهی هایشان هستند.

اسماعیل حسن زاده در گفت وگویی در پاسخ به این سئوال که آیا همچنان تیم بدهکار در لیگ برتر فوتبال وجود دارد یا خیر اظهار کرد: به جز تیم های استقلال و پرسپولیس، سایر تیم ها بر اساس راهکار پیش بینی شده در جلسات مشترک، در حال پرداخت و تسویه بدهی هایشان هستند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: تیم های لیگ برتری، بر اساس تاریخ احکام صادر شده، به ترتیب بدهی هایشان را پرداخت می کنند.

حسن زاده درباره بدهی دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز گفت: با توجه به اینکه این دو تیم دولتی هستند، مکانیزم خاص خود را دارند و باید بر اساس شرایط خاص حاکم بر آنها، روش های تسویه بدهی پیش بینی شود.

به گزارش ایرنا، پیش از آغاز پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بود که کمیته انضباطی اعلام کرد، تیم های بدهکار تا قبل از تسویه بدهی هایشان نمی توانند در لیگ شرکت کنند.

پس از آن، در جلسات مشترک، مکانیزمی برای تسویه بدهی تیم های لیگ برتری پیش بینی و قرار شد بر اساس دستور العمل تعیین شده، تیم ها بدهی هایشان را پرداخت کنند.


ویدیو مرتبط :
تیم گلساپوش یزد قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هفته هشتم لیگ برتر/فوتبال زیر سایه شکست تیم ملی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفته هشتم لیگ برتر

فوتبال زیر سایه شکست تیم ملی

هفته هشتم لیگ برتر درحالی پس ازچند روز تعطیلی فردا از سرگرفته می‌شود که فضای جامعه فوتبال و رسانه‌های ورزشی کشور تحت تاثیر شکست تلخ تیم ملی ایران برابر لبنان قرار دارد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال که چند هفته به دلیل برپایی اردوی تیم ملی تعطیل شده بود از فردا جمعه 24 شهریور ماه از سرگرفته می‌شود و این درحالی است که تیم ملی در سومین دیدارش در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در بیروت مغلوب لبنان شد تا راه صعود به جام جهانی سخت‌تر از هر زمان شود.

دردیدارهای روز جمعه تیم‌های پیکان، مس و نفت آبادان به ترتیب میزبان آلومینیوم هرمزگان، سایپا و سپاهان خواهند بود.

به نظرمی‌رسد با نتیجه نامطلوب تیم ملی رقابت‌های این هفته لیگ برتر نسبت به هفته‌های قبل با استقبال کمتری ازسوی تماشاگران رو به رو شود.

برنامه‌ دیدارهای هفته هشتم  - جمعه 24 شهریور

پیکان ـ آلومینیوم هرمزگان، ورزشگاه تختی تهران ،ساعت 18:30

مس ـ سایپا ، ورزشگاه باهنر کرمان، ساعت 19:15

نفت آبادان ـ سپاهان، ورزشگاه تختی آبادان به ساعت 19:45

شنبه 25 شهریور ماه

ذوب آهن ـ فولاد

فجر سیاسی ـ داماش

صبا ـ گهر دورود

ملوان ـ تراکتورسازی

راه آهن ـ استقلال

یکشنبه 26 شهریور ماه

پرسپولیس ـ نفت تهران

 

واحدمركزی خبر