ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بدنسازی برنامه کی‌روش برای شاگردانش


بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز (جمعه) زیر نظر کادرفنی تمرین بدنسازی انجام دادند.

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز (جمعه) در هتل آزادی، محل اقامت ملی‌پوشان تمرین بدنسازی انجام دادند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در برنامه تمرینی امروز برای شاگردانش یک نوبت تمرین بدنسازی سبک در نظر گرفته بود و بازیکنان حاضر در اردو زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را انجام دادند.

 تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.


ویدیو مرتبط :
‫برنامه بدنسازی- آماتور و پیشرفته - عوض کردن برنامه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لازم نیست مورینیو و فرگوسن باشی / کی روش:انجام برنامه سازمان لیگ نشدنی است



لازم نیست مورینیو و فرگوسن باشی / کی روش: انجام برنامه سازمان لیگ نشدنی است

سرپرست سازمان لیگ هم تصمیم گرفته تا از طریق روزنامه ها با من صحبت كند و من هم همین گونه رفتار خواهم كرد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل - یکی از مسایل مهمی که کارلوس کی روش در کنفرانس مطبوعاتی اش به آن اشاره کرد ، حرفهایش درباره مجادله کتبی اش با رئیس سازمان لیگ بود . کی روش در ابتدا تاکید کرد همیشه روش اش به حل مشکلات بدون سروصداست مگر آنکه طرف مقابل قاعده بازی را رعایت نمی کند.

به گزارش گل به نقل از فارس  او  گفت: اگر مسئله مهمی در مورد فوتبال باشد، با رئیس فدراسیون، مسئولین فدراسیون و مسئولین سازمان لیگ حرف می‌زنم تا این موضوع را حل کنیم. اما آقای بهروان تصمیم گرفتند از طریق رسانه‌ها و روزنامه‌ها این مسئله را حل کنند به همین خاطر من هم تصمیم گرفتم تا از طریق رسانه‌ها و روزنامه‌ها صحبت کنم.

کی‌روش سپس علت دلخوری اش را به صحبتهای سایر مربیان شاغل در لیگ نسبت داد و گفت : چند هفته پیش به این نتیجه رسیدم که 13 آگوست زمان خوبی برای اینکه بازی‌های لیگ را برگزار کنیم، نیست. وقتی من به تمرین تیم‌ها می‌روم بعضی از مربیان می‌پرسند و به من اعلام می‌کنند که کاری انجام بده چرا که ما نمی‌توانیم در آن روز بازی کنیم. سعی کردم با رئیس و دبیر فدراسیون و بقیه اعضای سازمان لیگ صحبت کنم تا این مسئله حل شود اما دیدید که درست نشد و اتفاقی نیفتاد. پس من تنها کاری که کردم این بود که سعی کردم کمک کنم، و پیشنهاد بدهم تا این موضوع حل شود. نمی‌شود در آن تاریخ بازی کرد. تیم‌ها می‌خواهند تمرین کنند، بلیت بگیرند و برای انجام بازی هتل رزرو کنند به همین خاطر نشدنی است که بازیکنان 27 آگوست به ایران برگردند و بخواهند در لیگ بازی کنند.

کی‌روش یادآور شد: این مسئله بسیار آشکار است و لازم نیست فرگوسن یا مورینیو باشید تا بتوانید این موضوع را بفهمید. مشخص است که بازیکنان بلافاصله پس از بازگشت نمی‌توانند بازی کنند. من سعی کردم به مربیان و بازیکنان لیگ کمک کنم اما الان متوجه شدم که باید دفعه بعد سکوت کنم.

کی‌روش گفت: تمام مربیان، بازیکنان و اعضای حاضر در فوتبال ما می‌دانند که زمان‌بندی مسابقات خیلی فشرده بود و البته سنگین تا جایی که مجتبی جباری و قاسم حدادی‌فر دچار آسیب‌دیدگی شدند. من سعی کردم پیشاپیش نظر خودم را بگویم و حتی وقتی برای اولین بار وارد ایران شدم در اولین نقطه‌نظر خود گفتم که لیگ ما باید با 16 تیم برگزار شود و باید تیم‌ها را کاهش دهیم.

کی‌روش عنوان کرد: این سبک من نیست که بخواهم مسائل آن جلسه را عمومی کنم چون همه چیز محترمانه بود ولی این نظر هیئت رئیسه بود که به طور موقت و تنها برای این فصل جام حذفی برگزار نشود. از آن تاریخ به بعد تا به حال هیچکس با من در این مورد صحبت نکرد و فقط در روزنامه‌ها هر روز می‌خواندم که یک داستان جدید تعریف شده است. یک روز می‌گفتند کی‌روش مخالف است و یک روز می‌گفتند او مخالف نیست.

سرمربی تیم ملی تأکید کرد: اگر شما نظر من را می‌خواهید می‌گویم در حال حاضر بحث کردن در خصوص این موضوع بی‌هدف و بی‌منطق است و باید کاری کنیم که از لیگ و دست‌اندرکارانش حمایت شود تا بازیکنان خوبی داشته باشیم. یک بار دیگر می‌گویم که در ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر 9 امتیاز حساس که حکم مرگ و زندگی را برای ما دارد پیش‌رو داریم و با ادامه این بحث‌ها و صحبت‌ها زمان را از دست می‌دهیم و وقت را می‌کشیم. باید تمام تمرکز و انرژی خود را بگذاریم که این 3 ماه را با موفقیت پشت سر بگذاریم شما هم اگر در خصوص این 9 امتیاز صحبتی دارید به من بگویید تا پاسخ آن را بدهم اما در مورد مسائل دیگر سؤال نپرسید./گل