ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بدعت خطرناک در استقلال



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

عده‌ای که با نام لیدر شناخته می‌شوند تمرین صبح یکشنبه استقلال را دچار اختلال کردند.

به گزارش ایسنا، قدیم‌ها گفته می‌شد اگر سکو را داشته باشید و خلاصه رابطه‌تان با سکو خوب باشد، خیالتان از همه چیز راحت خواهد بود. فهمیدن این مطلب در بیست سال گذشته در باشگاه استقلال خیلی سخت نبوده و زمانی که واعظ آشتیانی تلاش کرد تا این مشکل را ریشه‌کن کند، با واکنش تند همین سکوها روبه‌رو شد. برای همین بود که واعظ هیچگاه مدیر محبوبی در استقلال به شمار نمی‌رفت.

قصد ورق زدن تاریخ را نداریم و فقط اشاره‌ای به این مطلب کافی است که استقلال در بیست سال گذشته شرایطی بدتر از الان را هم داشته و شبیه اتفاقات تمرین صبح یکشنبه را به چشم ندیده است.

اصل حرف آنجاست که عده‌ای اصطلاحاً لیدر که مشخص نیست دقیقا نمایندگی کدام هوادار استقلال را بر عهده دارند، به خود اجازه می‌دهند در تمرین این تیم فریاد بزنند و بر اساس گزارش های منتشر شده حتی به خود این اجازه را داده‌اند تا به ماشین سرپرست استقلال هم حمله‌ور شوند.

مشخص نیست که آنها اعتراض نکردن را بلد نیستند یا مشکل‌شان چیز دیگری است. وقتی می‌گوییم هنوز با حرفه‌ای شدن فاصله داریم، یکی از شاخص‌هایش همین است. بارسلونا از رئال مادرید شکست می‌خورد و از لیگ قهرمانان حذف می‌شود اما نوع انتقاد هواداران بارسلونا از انریکه و این تیم را با رفتار این اصطلاحاً هوادار مقایسه کنید تا متوجه تفاوت شوید.

بر اساس یکی از گزارش‌های تایید نشده از سوی یکی از رسانه‌ها برخی از این لیدرها حتی مظلومی را تهدید کرده‌اند که در بازی روز جمعه علیه او شعار می‌دهند تا او از این تیم برود. سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که اگر این اتفاق صورت بگیرد، آیا یک بدعت خطرناک شکل نمی‌گیرد؟ آیا احتمال ندارد این اتفاق در سال‌های بعد در ترکیب‌چینی تیم خودش را نشان دهد؟

 

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
گریه بدعت.سینه زنی بدعت(آیاشیعه مشرک است)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطرناک‌ترین بازیکن بوریرام برای دیدار مقابل استقلال از لیست خارج شد



استقلال ,تیم بوریرام تایلند

خطرناک‌ترین بازیکن بوریرام برای دیدار مقابل استقلال از لیست خارج شد

گلزن‌ترین بازیکن تیم بوریرام تایلند در دیدار با استقلال از فهرست این تیم خارج شد.

 کارملو گونزالس خیمنز هافبک شماره 7 بوریرام تایلند که در 14 دیدار تیمش در لیگ تایلند 16 گل زده است در دیدار فردا مقابل استقلال غایب است.

گونزالس  در فهرست 18 نفره بازیکنان بوریرام برای دیدار فردا حضور ندارد. ظاهرا این بازیکن گلزن به دلیل مصدومیت از فهرست تیم تایلندی خارج شده و در حالی که گفته می شد وی این بازی اماده است، اما مثل بازی رفت در تهران غایب بزرگ بوریرام است.

این خبر بسیار خوبی برای استقلال ایران است. گونزالس هفته گذشته در لیگ تایلند 4 گل برای بوریرام به ثمر رسانده بود.

استقلال ,تیم بوریرام تایلند
دیدار برگشت استقلال و بوریرام ساعت 15 و 30 دقیقه فردا به وقت تهران در تایلند برگزار می‌شود. بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید./فارس