ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بدشانس ترین بازیکنان جهان در سال 2014


مصدومیت همواره جزئی از ورزش و علی الخصوص فوتبال بوده است

طرفداری: مصدومیت همواره جزئی از ورزش و علی الخصوص فوتبال بوده است اما در سال گذشته میلادی این بدشانسی و دوری از مستطیل سبز برای جمعی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بیش از حد معمول اتفاق افتاده است.

توماس فرمالن

خرید جدید باشگاه بارسلونا که به علت مصدومیت از ناحیه ران پا بخش اعظم فصل گذشته رقابت ها را از دست داده بود، پس از تشدید مصدومیت خود در رقابت های جام جهانی 2014 علی رغم انتظارات و وعده های فراوان  پیرامون بازگشتش در ماه سپتامبر، پس از مصدومیت دوباره خود در تمرینات شاگردان لوئیز انریکه سرانجام مجبور به انجام عمل جراحی بر روی ران پای خود در کشور فنلاند شد تا برای ثبت اولین بازی خود با پیراهن بارسلونا بیش از 3 ماه دیگر چشم انتظار باقی بماند.

بدشانس ترین بازیکنان جهان در سال 2014

یوناس گوتیرز

ستاره آرزانتینی باشگاه نیوکاسل یونایتد که در زمان دیگو مارادونا با پیراهن تیم ملی این کشور نیز به میدان رفته بود سال گذشته را با دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان بیضه پشت سر گذاشت و خوشبختانه علی رغم دوری چند ماهه اش از میادین فوتبال، توانست با غلبه بر این بیماری بار دیگر سلامتی اش را به دست بیاورد تا بر اساس اعلام آلن پاردو سرمربی کلاغ ها بتواند از اواخر ماه ژانویه سال جدید به تمرینات این تیم انگلیسی باز گردد.

بدشانس ترین بازیکنان جهان در سال 2014

جوزپه روسی

 مهاجم آماده و سابق باشگاه ویارئال که فصل گذشته و پس از مدت ها با کسب آمادگی خود در راه کسب عنوان آقای گلی و درخشش در پیراهن تیم ملی ایتالیا در رقابت های جام جهانی قرار داشت بار دیگر از ناحیه لیگامنت زانوی نفرین شده خود دچار مصدومیت شد تا علی رغم بازگشت نصفه و نیمه اش به ترکیب شاگردان وینچنزو مونتلا در اواخر فصل گذشته، چزاره پراندلی سرمربی وقت آتزوری ها نام وی  را از لیست مسافران برزیل برای حضور در  رقابت های جام جهانی برزیل خط بزند، اما این پایان بدشانسی های این مهاجم با استعداد نبود و وی با مصدومیت مجدد خود تا به امروز نتوانسته است که در رقابت های این فصل سری آ با پیراهن بنفش های شهر فلورانس به میدان برود.

گفتنی است بر اساس آخرین مصاحبه دکتر سینگلتون پزشک اختصاصی روسی وی قادر خواهد بود تا از اواخر ماه فوریه سال جدید بار دیگر نبوغ و شم بالای گلزنی اش را در زمین فوتبال به نمایش بگذارد.

بدشانس ترین بازیکنان جهان در سال 2014

تیاگو آلکانتارا

پدیده و جوان او سال های پیش فوتبال اسپانیا که با آمدن پپ گواردیولا به بایرن مونیخ و برای بازی بیشتر راهی فوتبال آلمان شده بود پس از تنها چند ماه حضور در این باشگاه و به ثمر رساندن یک سوپر گل فوق العاده در زمستان گذشته برابر تیم فوتبال ولفسبورگ خیلی زود به سکونشینی در باشگاه جدید و استادیوم آلیانز آره نا نیز عادت کرد.

وی که ابتدا در جریان بازی ماه مارس شاگردان گواردیولا برابر هوفنهایم از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد، پس از دست دادن رقابت های جام جهانی و علی رغم امیدواری هایش برای درخشش در ترکیب باشگاه جدید خود در این فصل،  ماه اکتبر گذشته نیز بار دیگر عمل جراحی را بر روی لیگامنت زانوی پای راست خود به انجام رساند تا بر اساس آخرین صحبت های کارل هاینس رومنیگه بازگشتش به جمع قهرمان رقابت های بوندس لیگا تا اواخر ماه فوریه سال جدید به تعویق بیفتد.

بدشانس ترین بازیکنان جهان در سال 2014

ویکتور والدز

سنگربان شماره یک این سال های باشگاه بارسلونا در روزهایی که با عدم تمدید قرارداد خود با آبی اناری ها به دنبال وداعی با شکوه و همراه با قهرمانی با شاگردان تاتا مارتینو بود، در یکی از عجیب ترین صحنه های فصل گذشته رقابت های لالیگا و در جریان بازی بارسا برابر در استادیوم نیوکمپ  برابر سلتاویگو آن هم در حالی که با نیمکت نشینی های آن زمان ایکر کاسیاس در رئال مادرید جمعی از کارشناسان وی را شایسته حضور در دروازه شاگردان ویسنته دل بوسکه در رقابت های جام جهانی 2014  می دانستند. پس از یک دفع ناقص دچار پارگی رباط صلیبی شد تا شب تلخ هواداران بارسا به آخرین حضور والدز با پیراهن این تیم تبدیل شود.

مصدومیت والدز نه تنها برای وی به قیمت از دست دادن رقابت های جام جهانی و شکسته شدن پیش قراردادش با باشگاه موناکو فرانسه تبدیل شد، بارسا را نیز که با حضور خوزه مانوئل پینتو 38 ساله در درون دروازه  خط دفاعی متزلزلش را بیش از پیش در معرض آسیب می دید، از رسیدن به جام قهرمانی در سال گذشته محروم کرد تا به احتمال فراوان این کاپیتان سابق آبی اناری ها پس از انجام دوران ریکاوری اش و در حالی که علی رغم حضور در تمرینات باشگاه منچستریونایتد آینده اش در سال جدید میلادی مشخص نشده به دنبال آغاز دورانی تازه و احتملا در رقابت های لیگ برتر انگلستان باشد.

بدشانس ترین بازیکنان جهان در سال 2014

مارکو رویس

شاه ماهی این فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا و برترین پاسور فصل گذشته رقابت های بوندس لیگا در حالی به عنوان یکی از ستارگان اصلی شاگردان یواخیم لوو آماده درخشش در رقابت های جام جهانی 2014 می شد در آخرین لحظات و در جریان دیدار دوستانه ژرمن ها برابر ارمنستان دچار از ناحیه لیگامنت قوزک پای خود دچار مصدومیت شد تا بزرگ ترین غایب قهرمان این رقابت ها لقب بگیرد.

بدشانس ترین بازیکنان جهان در سال 2014

البته که از دست دادن جام جهانی تنها بدشانسی رویس در سال 2014 نبود و رویس پس از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت یک ماهه دیگه در ابتدای فصل ماه گذشته و در جریان بازی برابر پادربورن بار دیگر از این ناحیه دچار مصدومیت شد تا دیگر نتواند در سال 2014 میلادی کمکی  به شاگردان  بحران زده یورگن کلوپ برای فرار از قعر جدول رقابت های بوندس لیگا کند.

بدشانس ترین بازیکنان جهان در سال 2014

شایان ذکر است که سال گذشته  را ستارگان بزرگ دیگری نیز نظیر نیمار و آنخل دی ماریا با از دست دادن ادامه رقابت های جام جهانی، رادامل فالکائو، ریکاردو مونتولیوو، تئو وولکات ، هولگر بداشتوبر،  خاوی مارتینز، خسه رودریگز،  ایلکای گوندوعان، سیمونه په په،  استفان ال شعراوی، ماریو گومز و چند بازیکن سرشناس دیگر  با حسرت های بعضا غیر قابل جبرانی پشت سر گذاشتند،  تا علی رغم خاطرات شیرین و اتفاقات زیبای فوتبال جهان در سال گذشته هواداران و طرفداران این ورزش لحظات تلخ و حتی اشکباری را نیز به علت مصدومیت و درد کشیدن ستاره محبوب شان را در خاطرات خود از این سال میلادی به یادگار بگذارند.

بدشانس ترین بازیکنان جهان در سال 2014


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی سال 2014 - خانم بدشانس( خنده دار)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (4)


با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2014 میلادی و انتخاب بهترین بازیکن سال 2014، بر آن شدیم تا لیستی از صد بازیکن برتر فوتبال در سال 2014 را برای شما تدارک ببینیم.