ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بدشانسی هایی مرا از تیم ملی دور کرد



اخبار,اخبارورزشی, وحید طالب لو

 

 اخبار ورزشی - بدشانسی هایی مرا از تیم ملی دور کرد/ قسمت نشد که به استقلال بازگردم

دروازه‌بان پیشین آبی‌پوشان گفت: قسمت نشد که به استقلال بازگردم.

به گزارش جام نیوز، وحید طالب‌لو در مورد عملکرد علیرضا حقیقی در جام جهانی اظهار داشت: ما به همه دروازه‌بان‌های تیم ملی کشورمان اعتماد داشتیم و همه آنها نماینده‌های ما دروازه‌بانان بودند. هرکدام که درون دروازه تیم ایران می‌ایستادند مورد حمایت ما بوده و اکنون هم هستند.
 
وی در مورد اینکه بدشانسی‌هایی مانند مصدومیت او را از تیم ملی دور کرد، یادآور شد: تمام تلاشم را برای حضور در تیم ملی کردم اما قسمت نبود، با این حال فرصت باقی مانده و چهار سال دیگر هم زمان هست.


 دروازه‌بان پیشین تیم ملی درباره عملکرد دروازه بان‌ها در جام جهانی خاطرنشان کرد: این دوره دروازه‌بان‌های ناشناخته‌ای بودند که عملکرد بسیار خوبی داشتند و فکر می‌کنم بهترین بازیکن جام جهانی هم شاید از میان همین دروازه‌بان‌ها انتخاب شوند.
 
وی افزود: دروازه‌بان‌های تاثیرگذار زیادی در مسابقات داشتیم اما تیم‌های آنها مانند مکزیک و شیلی حذف شدند اما در نهایت معتقدم نویر شانس بیشتری از همه برای انتخاب به عنوان بهترین دروازه‌بان جام جهانی دارد.
 
طالب‌لو درباره تیمی که شانس قهرمانی دارد به تسنیم گفت: هلند باید امسال قهرمان شود و دیگر نوبت این تیم است اما باید بازی امشب با آرژانتین را ببینیم.
 
دروازه‌بان اسبق استقلال در مورد اینکه تصور می شد او به این تیم بازگردد، تصریح کرد: قسمت نشد به این تیم بازگردم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.
 
وی در مورد نتیجه مذاکراتش با راه آهن برای ادامه همکاری با این تیم تاکید کرد: صحبت‌های خوبی با استیلی داشتم و باید دید در نهایت قسمت چه می‌شود. لازم است خواسته‌های دو طرف محقق شود، من هم یکسری خواسته‌های فوتبالی دارم و همان نقل قول مصطلح این روزها را می‌گویم که به توافق نرسیدن بهتر از تفاهم بد است. در نهایت امیدوارم اتفاقی بیفتد که برای هر دو طرف خوب باشد.
 اخبارورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر بد برای تیم ملی و پرسپولیس/ علی کریمی دو تا سه ماه دور از میادین



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

خبر بد برای تیم ملی و پرسپولیس/ علی کریمی دو تا سه ماه دور از میادین

علی کریمی دو، سه ماه باید فیزیوتراپی کند تا از بند مصدومیت رها شود.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره آخرین شرایط مصدومیت علی کریمی اظهار کرد: MCL (لیگامان جانبی داخلی) پای چپ علی کریمی آسیب دیده و او تا دو، سه ماه نمی‌تواند به میادین بازگردد.

وی افزود: نظر متخصصان این است که او در این دو، سه ماه به فیزیوتراپی بپردازد و من امیدوارم که با تلاش خودش که این روزها خیلی خوب فیزیوتراپی می‌کند بتوانیم زودتر او را به شرایط بازی برگردانیم.

به گزارش ایسنا، بدین ترتیب علی کریمی دیدار برابر لبنان در رقابت‌های انتخابی جام ملتهای آسیا را از دست خواهد داد و احتمال دارد نتواند ایران را در دیدار دوم این رقابتها که برابر کویت برگزار می‌شود، همراهی کند. ایران در ماه جاری به مصاف لبنان می‌رود و فروردین سال آینده هم رودروی کویت قرار خواهد گرفت./ایسنا