ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بدشانسی جدید برای آبی اناری ها


داگلاس پریرا، مدافع برزیلی بارسلونا نیز به جمع مصدومان این تیم اضافه شد تا بدشانسی های انریکه تکمیل شود.

ورزش سه: داگلاس پریرا، مدافع برزیلی بارسلونا نیز به جمع مصدومان این تیم اضافه شد تا بدشانسی های انریکه تکمیل شود.

در روزهایی که بارسلونا از کمبود بازیکن رنج می برد، داگلاس نیز به جمع مصدومان پرشمار این تیم اضافه شد. این مدافع راست برزیلی که پیش از شروع فصل، در جریان اردوی بارسلونا در آمریکا نیز مصدوم و 8 بازی ابتدای فصل را از دست داده بود، شب گذشته پس از یک سال به ترکیب اصلی بارسا بازگشت و مقابل ویانوونسه در کوپا دل ری، 90 دقیقه بازی کرد.

او که در ابتدای بازی در برخورد با بازیکن حریف مصدوم شده بود، به بازی ادامه داد و گمان نمی رفت که مشکل او چندان حاد باشد اما صبح امروز او مورد بررسی های پزشکی قرار گرفت و طبق گزارش تیم پزشکی بارسلونا او باید به مدت 2 ماه از میادین به دور بماند. مشکل داگلاس، پارگی یکی از عضلات پای راست عنوان شده است.


ویدیو مرتبط :
آبی-اناری ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یوفا به آبی و اناری‌ها هشدار داد



 

 

یوفا به آبی و اناری‌ها هشدار داد

 

یوفا به خاطر شعارهای سیاسی و آشوب هواداران بارسلونا در سوپرجام اروپا در صدد صدور حکم جریمه نقدی است.

به نقل از مارکا اسپانیا، هواداران متعصب بارسلونا در جریان سوپرجام اروپا اقدام به آتش زدن بخش عمده‌ای از استادیوم موناکو کردند که با دخالت نیروهای پلیس و آتش‌نشان این آشوب تا حدودی مهار شد.

خسارت جدی به استادیوم موناکو وارد شده و از دید یوفا باشگاه بارسلونا مسئول مستقیم این قضیه است.

گروه نژادپرست و خرابکار بویکس‌نویز کاتالونیا در طبقه دوم استادیوم موناکو فرانسه دیوار تشکیل شده از نیروهای پلیس را شکسته و وارد این طبقه ورزشگاه شده و گزارش کامل این خرابکاری گسترده به یوفا ارسال شده است.

میشل پلاتینی از معاونان خود در کمیته انضباطی خواسته که هرگز کوتاه نیامده و برخوردی جدی با این پرونده داشته باشند.