ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بدترین رتبه ذوب آهن در 21 هفته اخیر


از هفته چهارم لیگ برتر به بعد واز زمانی که جدول تازه شکل گرفته بود،ذوب آهن هیچ گاه به رتبه ششم نرفته ود اکثر فصل سوم وچهارم بوده است.

ورزش سه: از هفته چهارم لیگ برتر به بعد واز زمانی که جدول تازه شکل گرفته بود،ذوب آهن هیچ گاه به رتبه ششم نرفته ود اکثر فصل سوم وچهارم بوده است.

تیم فوتبال ذوب آهن در 21 هفته گذشته،در 12 هفته سوم بود ودر 7 بازی در رده چهارم جدول رده بندی قرار داشت والبته در 2 هفته هم پنجم بود،بر این اساس وبه دنبال 2 باخت متوالی از تیم های تبریزی گسترش فولاد وتراکتورسازی،تیم فوتبال ذوب آهن تارتبه ششم در جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر افت کرده واین بدترین عنوان آنها در هفته های مورد اشاره بوده است.


ویدیو مرتبط :
استقلال - ذوب آهن / هفته 24 / گل اول ذوب آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ذوب‌آهن بهترین تیم هفته؛ سپاهان هم‌چنان می‌برد



اخبار,اخبار ورزشی,ذوب‌آهن

در هفته سوم لیگ برتر، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به عنوان بهترین تیم هفته انتخاب شد.

ذوب‌آهن بهترین تیم هفته؛ سپاهان هم‌چنان می‌برد/ استقلال مثل سال گذشته؛ پرسپولیس فانوس به دست

 هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با صدرنشینی سپاهان و نهمین برد پیاپی این تیم و شکست سرخابی‌ها مقابل تیم‌های اصفهانی به پایان رسید.

در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج و ترین‌های این رقابت‌ها در هفته سوم:

نتایج هفته سوم در یک نگاه:

سیاه جامگان یک - نفت تهران صفر

ملوان 2 - استقلال اهواز صفر

سپاهان 4 - پرسپولیس 2

صبای قم یک - گسترش فولاد یک

تراکتورسازی یک - راه‌آهن یک

استقلال صفر - ذوب آهن 2

فولاد صفر - استقلال خوزستان 2

سایپا 2 - پدیده یک

تعداد گل‌های هفته: 20 گل

میانگین گل در هر دیدار: 2،5 گل

پرگل‌ترین دیدار: یک دیدار با 6 دیدار

کم‌گل‌ترین دیدار: یک دیدار با یک گل

بهترین تیم هفته: ذوب‌آهن

در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر یک تیم اصفهانی در شهر خود پرسپولیس را گلباران کرد و دیگر تیم این شهر در تهران با شکست دادن استقلال بازگشت دوباره‌ای به لیگ برتر داشت.

ذوب‌آهن در حالی که دو دیدار هفته ابتدایی خود در لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشته بود، شب گذشته با ارائه یک نمایش دیدنی و منطقی توانست در تهران استقلال را مقابل تماشاگرانش شکست دهد تا به عنوان تیم هفته انتخاب شود.

البته تیم‌های سپاهان و استقلال خوزستان به همراه سیاه‌جامگان نیز از تیم‌های خوب هفته بودند.

بهترین بازیکن: احسان پهلوان

در برتری ذوب‌آهن مقابل استقلال، احسان پهلوان یکی از بازیکنان جوان تیم گل‌محمدی بهترین عملکرد را داشت و ضمن نمایشی خیره‌کننده توانست گل اول تیمش را نیز به ثمر برساند تا این بازیکن به عنوان بازیکن هفته انتخاب شود.

در همین هفته از رقابت‌ها بازیکنانی مانند خلعتبری و حاج‌صفی از سپاهان، رجب‌زاده از ذوب‌آهن، عنایتی از سیاه‌جامگان و غلامرضا رضایی از سایپا در ترکیب تیم‌های خود بازی‌های تأثیرگذاری را به نمایش گذاشتند.

بهترین سرمربی هفته: عبدالله ویسی

اگر چه در هفته‌ای که سپری شد اصفهانی‌ها موفق شدند تیم‌های تهرانی را کیش و مات کنند اما عنوان بهترین مربی هفته به عبدالله ویسی اختصاص پیدا خواهد کرد چرا که این مربی توانست در ادامه روند خوب خود در لیگ برتر در هفته سوم رقابت‌ها نیز دربی اهواز را نیز به سود خود پشت سر بگذارد.

البته نباید از حسین فرکی و گل‌محمدی نیز به سادگی عبور کنیم چراکه تیم‌های این دو مربی نیز مقابل پرسپولیس و استقلال با موفقیت میدان را ترک کردند.

مسابقه هفته: سپاهان - پرسپولیس

در هفته سوم رقابت‌ها بدون شک باید دیدار پرگل و جذاب سپاهان و پرسپولیس را به عنوان بازی هفته انتخاب کرد. در این دیدار علاوه بر خلق 6 گل، شاهد صحنه‌های جذاب دیگری نیز در مسابقه بودیم که به خوبی این مسابقه تماشاگران فوتبال ایران را سیراب کرد.

اتفاقات هفته:

*در 3 دیدار هفته سوم شاهد به ثمر رسیدن 3 گل به خودی در دیدارهای مختلف این هفته بودیم.

*سپاهان طی دو فصل اخیر موفق شد نهمین برد پیاپی خود را به دست بیاورد.

*روند استقلال امسال دقیقا مثل سال گذشته است. این تیم پس از دو برد پیاپی در هفته سوم مقابل یک تیم اصفهانی شکست خورد. سال گذشته نیز دقیقا برای استقلال همین نتایج رقم خورده بود.

*حضور نفت و فولاد در رده‌های پایین جدول در پایان هفته سوم از اتفاقات عجیب و غریب این روزهای فوتبال ایران است.

*پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر با قرار گرفتن در مکان شانزدهمی (پایانی) جدول به کار خود پایان داد.

بهترین گلزنان در پایان هفته سوم:

 

اخبار,اخبار ورزشی,ذوب‌آهن

 
3 گل: حسن بیت سعید (استقلال خوزستان)

2 گل: امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده (استقلال تهران)، شجاع خلیل زاده (تراکتورسازی تبریز)، مهدی طارمی (پرسپولیس) و غلامرضا رضایی (سایپا)

اخبار ورزشی - فارس