ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بدترین خبر ممکن برای کارلوس کروش



اخبار,اخبار ورزشی,پژمان منتظری

مدافع تیم ملی به خاطر مصدومیت نمی تواند در بازی مقابل ترکمنستان و گوام تیم ملی را همراهی کند.

پژمان منتظری مدافع ملی پوش تیم الاهلی قطر به خاطر مصدومیت بازی تیم ملی مقابل گوام و ترکمنستان را از دست داد. او در بازی آخر الاهلی مصدوم شد و این روزها در تهران به مداوای مصدومیتش می پردازد. پیش از این سردار آزمون و سیدجلال حسینی هم به خاطر مصدومیت این دو بازی را از دست داده بودند. مهدی طارمی هم به خاطر محرومیت نمی تواند تیم ملی را مقابل ترکمنستان همراهی کند. در چنین شرایطی، مصدومیت پژمان بدترین خبر ممکن برای کروش بود.

بدین ترتیب کارلوس کروش مجبور است در قلب خط دفاع تیم ملی از بازیکنانی استفاده کند که تجربه چندانی ندارند. احتمالا زوج کنعانی زادگان-مرتضی پورعلی گنجی جای منتظری و سید جلال را پر می کنند.


  اخبار ورزشی  -  خبرانلاین 


ویدیو مرتبط :
شادی کارلوس کروش در میان هواداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدترین خبر ممکن برای پرسپولیسی ها!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - بدترین خبر ممکن برای پرسپولیسی ها!

ماهینی امروز به خاطر مصدومیت نتوانست حتی ریکاوری کند.

به گزارش جام نیوز، حسین ماهینی دیورز بهترین بازی این فصلش را برای پرسپولیس انجام داد.ماهینی که در بازی های  قبلی خیلی  کم درحملات تیمش شرکت می کرد دیروز بارها پایه گذار حملات تیمش بود و در کنار عالیشاه جزو بهترین های پرسپولیس در این مسابقه لقب گرفت.

با این حال همین تلاش زیاد و بازی مثبت او در این مسابقه باعث مصدومیتش شد.ماهینی امروز به خاطر مصدومیت نتوانست حتی ریکاوری کند  و روی پای خود یخ گذاشت و تمرین تیمش را نگاه کرد.وی دقایقی هم در کلینیک باشگاه حاضر شد  تا مداوای پایش را شروع کند.بدون شک خبر مصدومیت ماهینی در این شرایط و در حالی که خانزاده هم همراه با تیم امید به اینچئون رفته و دو سه هفته ای نخواهد بود می تواند بدترین خبر ممکن باشد.

 اخبار ورزشی - جام نیوز