ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بدترین حریف بارسلونا مشخص شد


سرمربی بارسلونا بدترین حریف تیمش را اتلتیکو مادرید عنوان کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی بارسلونا بدترین حریف تیمش را اتلتیکو مادرید عنوان کرد.

به گزارش آس، بارسلونا شنبه در هفته بیست و نهم لالیگا به مصاف ختافه می‌رود. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: شرایط تیم حریف پیچیده است. وضعیت خوبی ندارند. برابر حریفی قرار خواهیم گرفت که به تک تک امتیازها نیاز دارد. این بازی خانگی فرصتی است که فاصله‌مان را با تیم دوم حفظ کنیم و برای این کار باید مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم، حملات سازماندهی شده‌ای داشته باشیم و از ضربه سر در حمله استفاده کنیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: تیم‌های حریف نیروهای تهاجمی و دفاعی ما را می‌شناسند. ما روز به روز در حمله بهتر می‌شویم و در این بخش آمار خود را بهبود می‌بخشیم.

انریکه درباره نیکمت نشینی نیمار گفت: او از من خواست تعویضش کنم چون مدت زمان زیادی را بازی کرده بود و همچنین محروم شده بود. کار من که سرمربی هستم تصمیم‌گیری است و تصمیم گرفتم چند روز به او مرخصی بدهم.

سرمربی اسپانیایی درباره سه‌گانه در این فصل اظهار کرد: ما تنها به فکر کسب سه امتیاز بازی فردا هستیم تا به فتح لالیگا نزدیک شویم. آن روز به زودی فرا خواهد رسید. جایی که می‌خواهیم قرار داریم و باید خوشبین باشیم.

انریکه بدترین حریف بارسلونا را اتلتیکو مادرید خواند و افزود: رئال مادرید پس از این تیم بدترین حریف ما است. وارد مرحله تعیین کننده‌ای شده‌ایم و همه به دنبال کسب امتیاز کامل از بازی‌ها خواهند بود. اگر تیمی لالیگا را فتح کند بدان معناست که امتیازات بیشتری کسب کرده است. داشتن حریفان این چنینی ما را سرزنده نگه می‌دارد. پیروز نشدن در دو بازی به تیم‌های رقیب فرصت نزدیک شدن می دهد. می توان به بایرن مونیخ اشاره کرد که فاصله زیادش با تیم دوم کمتر شده است.


ویدیو مرتبط :
حریف های تیم ملی فوتسال ایران مشخص شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حریف آسیایی استقلال 30 بهمن مشخص می‌شود



 

 

 

حریف آسیایی استقلال 30 بهمن مشخص می‌شود

 

حریف تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا 30 بهمن مشخص می‌شود.

سومین حریف تیم استقلال 30 بهمن مشخص می‌شود. بر این اساس در تاریخ 12 بهمن دو تیم الاتحاد سوریه و السد قطر به مصاف یکدیگر می‌روند. برنده این مسابقه در تاریخ 30 بهمن ماه به مصاف دمپوی هند خواهد رفت و تیم پیروز به عنوان چهارمین تیم گروه B لیگ قهرمانان آسیا برگزیده خواهد شد.