ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بخوانید یک میلیارد، اما باور نکنید



اخبار,اخبارورزشی,لیست بازیکنان لیگ برتری


 اخبار ورزشی - با بی‌قانونی برخورد می‌شود؟
بخوانید یک میلیارد، اما باور نکنید

در فصل نقل‌وانتقالات باشگاه‌هایی از سقف بودجه منحرف شده‌اند و اکنون مجبور به انتشار ارقام غیر واقعی کرده‌اند، حال سوال این است که آیا یا این باشگاه‌ها برخورد می‌شود؟

استارت حرکت انتشار لیست بازیکنان لیگ برتری توسط باشگاه‌ها از زمانی زده شد که وزارت ورزش‌وجوانان اقدام به منتشر کردن فهرست بازیکنان پرسپولیس و استقلال کرد تا پیش از واگذاری این دو باشگاه به بخش‌های خصوصی یا اسپانسرها روشنگری در این خصوص صورت بگیرد. منتشر شدن لیست دو تیم پر طرفدار پایتخت تا حدود زیادی مورد استقبال رسانه‌ها، افکار عمومی و همچنین برخی افراد ورزشی قرار گرفت تا این حرکت با قوانین سازمان لیگ برای تمامی باشگاه‌ها ادامه پیدا کند.

به گزارش تسنیم، سازمان لیگ برتر فوتبال پیش از اینکه قوانین نقل‌وانتقالات این فصل را اعلام کند، تأکید کرد که پیش از آغاز فصل باشگاه‌ها باید لیست قرارداد تمام بازیکنان و اعضای تیم خود را اعلام کنند و در غیر این صورت سازمان لیگ خودش دست به این کار خواهد زد. مهمترین قانونی هم که برای باشگاه‌ها گذاشته شد تا نقل‌وانتقالات را بر اساس این قانون پیش ببرند، سقف بودجه 15 و 18 میلیاردی بود که تنها تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانستند از بالاترین بودجه بهره ببرند. یعنی تیم‌های فولاد خوزستان، پرسپولیس، تراکتورسازی تبریز و نفت تهران این مجوز را داشتند که 18 میلیارد برای جذب بازیکنان و کادرفنی خود هزینه کنند.

انحراف از سقف بودجه اعلام شده و عبور باشگاه‌ها از 15 و 18 میلیارد طبق اعلام سازمان لیگ، آنها را با سازمان بازرسی روبرو خواهد کرد و در این بین با مدیران و باشگاه‌های متخلف برخوردی جدی صورت خواهد گرفت. این مسئله‌ای است که توسط مسئولان سازمان لیگ بارها اعلام شده و آنها سازمان بازرسی را به عنوان ضمانت اجرایی قانون سقف بودجه اعلام کردند تا باشگاه‌ها فکر انحراف به سرشان نزند.

اکنون در آستانه آغاز لیگ چهاردهم باشگاه‌های لیگ برتری لیست بازیکنان و کادر فنی خود را به همراه مبلغ آن اعلام کرده‌اند که هزینه برخی از آنها منطقی به نظر می‌رسد و قابل توجیه است، اما همانطور که مسئولان باشگاه‌های لیگ برتری و سازمان لیگ اعلام می‌کنند برخی باشگاه‌ها ارقام غیر واقعی را منتشر کرده‌اند. در این خصوص مهدی تاج به عنوان رئیس سازمان لیگ و یکی از مجریان قانون سقف بودجه اعلام کرده که رقم قرارداد برخی بازیکنان به گونه‌ای اعلام شده که باید به آنها رسیدگی بیشتری شود که تعداد این افراد 10 - 15 نفر است.

این ارقام زمانی غیرواقعی می‌شود که پیشنهادهای بازیکنانی که به نظر می‌رسد بالاتر از رقم منتشر شده گرفته‌اند را بررسی کنیم. به طور مثال در تیم استقلال هاشم بیک‌زاده که بازیکن ملی‌پوش این تیم محسوب می‌شود، طبق اخبار منتشر شده در مذاکراتش با باشگاه ذوب‌آهن درخواست یک میلیارد و 700 میلیون تومانی داشته که سعید آذری این درخواست را رد کرد و اکنون طبق لیست اعلام شده از سوی باشگاه استقلال او با یک میلیارد در این تیم ماندنی شده است.

آندرانیک تیموریان که فصل گذشته طبق لیست منتشر شده 2 میلیارد و 350 میلیون تومان دریافت کرده بود و البته مهدی تاج اعلام کرده این بازیکن فصل گذشته نزدیک 4 میلیارد برای استقلال هزینه داشته است، طبق لیست منتشر شده این باشگاه در فصل جدید با مبلغ یک میلیارد در این تیم ماندنی شده است. بازیکنانی نظیر خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، کرار جاسم و ... هم در استقلال از این قاعده مستثنی نیستند.

در باشگاه سپاهان هم رقم قرارداد بازیکنانی چون رحمان احمدی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا خلعتبری و ... نیاز به بررسی دارد چراکه احمدی پیشنهادهای به مراتب بالاتری را این فصل رد کرد تا دوباره در سپاهان باقی بماند، حاج‌صفی با چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری و لیگ‌های عربی مواجه بود و خلعتبری نیز با توجه به مبلغ رضایت‌نامه‌اش رقم قابل توجهی را روی دست زردپوشان اصفهانی گذاشته است. در حالی که اکنون طبق اعلام سایت این باشگاه احمدی یک میلیارد، حاج‌صفی یک میلیارد و 100 میلیون تومان و خلعتبری یک میلیارد و 200 میلیون تومان با سپاهان قرارداد بسته‌اند. همچنین مقابل نام بازیکنانی چون علی حمودی و محرم نویدکیا عددی نوشته نشده و تنها خط تیره دیده می‌شود.

اکنون انگشت اتهام انحراف از سقف بودجه به سمت چند باشگاه صنعتی و همچنین آبی‌پوشان پایتخت است. در این خصوص علیرضا علیپور اعلام کرد که «11 باشگاه ما این قانون را رعایت و حتی 40 درصد پایین‌تر از سقف بودجه خود هزینه کردند و فقط در 5 باشگاه بحث جدی وجود دارد.» حتی قرار بر این شد که از طریق وزارت صنعت‌،معدن و تجارت به این باشگاه‌ها اخطار داده شود و انتظار می‌رود حالا که این قانون رعایت نشده ارگان‌های بالادستی باشگاه‌ها پیش از اقدامات سازمان بازرسی به این مسئله ورود پیدا کنند. ارگان‌هایی که وزارت صنعت‌،معدن و تجارت و وزارت ورزش‌وجوانان هستند و با توجه به دولتی بودن بیشتر باشگاه‌ها انتظار می‌رود نظارت بیشتری روی آنها باشد.

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ باشگاه‌ها هیچ راهی برای دور زدن قانون ندارند و تمام راه‌های انحراف از سقف بودجه بسته شده است اما این موضوع تا چه حدی ضمانت دارد؟ اکنون اگر باشگاه‌ها بالاتر از سقف بودجه تعیین شده برای بازیکنان و کادرفنی خود هزینه کرده باشند باید در سازمان بازرسی پاسخگو باشند و باید دید با منحرفان چه برخوردی صورت خواهد گرفت اما اینکه می‌گویند به عشق مردم و با یک میلیارد تومان در تیم‌های خود ماندنی شده‌اند جای تامل دارد.

البته که علاقه قلبی همواره وجود دارد که اگر نبود مربی‌ای همانند دایی که در پرسپولیس قهرمانی لیگ را به دست نیاورده برای یک فصل 2 میلیارد و 100 میلیون تومان نمی‌گرفت و برخی بازیکنان هم قراردادشان با استقلال قلبی و یک میلیاردی نبود. آنچه اکنون ورای این علاقه قلبی وجود دارد این است که آیا نهادهای نظارتی با باشگاه‌هایی که سقف را رعایت نکرده‌اند و بدتر از این ارقام غیرواقعی منتشر کرده‌اند برخورد می‌کنند یا نه. برای پاسخ به این سوال باید منتظر واکنش نهادهای نظارتی بود.
اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
ارقامی که شاید باور نکنید!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایعه بزرگ در مورد خانم ها! بخوانید ولی باور نکنید!



 شایع خانمها,شایع درباره خانمها,رابطه جنسی خانمها,زنان احساساتی,اخبار,اخبار گوناگون,

 

شایعه بزرگ در مورد خانم ها! بخوانید ولی باور نکنید!

 

1- زنان از رابطه جنسی لذت نمی برند!

در دنیای مدرن امروز ،هنوز کسی هم وجود دارد که به این شایعه اعتقاد داشته باشد؟این شایعه اصلا درست نیست ، زنان هم مانند مردان میل جنسی داشته و از آن لذت می برند اما به دلیل شرم و حیا آن را بروز نمی دهند.

 

2- زنان احساساتی تر از مردان هستند و از این بابت ضربه بیشتری می خورند!

این حرف اصلا درست نیست ؛ بعضی مردان هستند که به مراتب بسیار احساساتی تر از زنان هستند. مردان بر احساسات خودشان کنترل دارند و می دانند چه زمان و مکانی آنها را بروز دهند. اما زنان معمولا همه جا احساسات خود را بروز می دهند و کمتر خود را کنترل می کنند.

 

3- زنان نیاز به مقدار زیادی آزادی دارند و از اینکه تحت کنترل باشند اصلا خوششان نمی آید!

از در میان گذاشتن احساسات تان با همسرتان واهمه نداشته باشید. البته مراقب باشید کنترل تان را نیز از دست ندهید. زنان دوست دارند که توسط مردی قوی مورد حمایت قرار گیرند ، کسی که بتوانند به او تکیه کنند و شما باید این احساس حمایت را القا کنید.

زنان آزادی مشخصی می خواهند ، اما همزمان دوست دارند که مردی در کنارشان باشدو مردی که بتوانند با او راحت در مورد خود و احساسات شان صحبت کنند ، مردی که به او فضایی برای این کار بدهد و او را محدود نکند.

 

4- مردان باید برای بدست آوردن دل زنان دست به بازی های پیچیده ای بزنند!

برای جذب یک زن ، نیاز به استفاده از تکنیک های سخت و پیچیده ندارید. آنچه که نیاز دارید این است که به او حس اعتماد و دوست داشتن را القا کنید ، مهارت های اجتماعی داشته باشید ، با هدف زندگی کنید./عصرایران

منبع: ایران ناز