ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بختیاری زاده: داور در باخت بی‌تأثیر نبود


سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: از مسئولان سایپا تعجب می‌کنم چرا با مربی خوبی مانند جلالی چنین برخوردی داشتند.

خبرگزاری فارس: سیاوش بختیاری‌زاده پس از شکست 2 بر یک استقلال اهواز مقابل سایپا گفت: ابتدا از صحبت‌های مدیر رسانه‌ای این تیم درباره عدم حمایت مسئولان استانی از استقلال اهواز تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: به بازیکنان جوان و کم‌تجربه خودم افتخار می‌کنم که با دست خالی چنین بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند. در مسابقاتی که حق ما پیروزی بود امتیازات خوبی را از دست دادیم که نقش داوری در عدم موفقیت ما بی‌تأثیر نبود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: روز گذشته هم پیش از بازی مقابل سایپا گفتم که این تیم تلفیقی از جوانی و تجربه است که فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کند و اگر در اوایل فصل این تیم امتیازات را به راحتی از دست نمی‌داد الان جزو مدعیان بود.

بختیاری‌زاده با انتقاد از مسئولان سایپا، گفت: از مسئولان سایپا تعجب می‌کنم چرا با مربی خوبی مانند جلالی چنین برخوردی داشتند و اجازه حضور او در تمرینات تیم را ندادند.

وی افزود: امروز بچه‌هایمان روی کم‌تجربگی و جوانی دو گل راحت را تقدیم سایپا کرد در حالی که می‌توانستیم به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم. هر چند که عملکرد داور هم در عدم موفقیت ما بی‌تأثیر نبود. در دقیقه 55 بازیکن سایپا مهاجم ما را در حالی که در موقعیت تک به تک قرار داشت متوقف کرد اما داور به راحتی از کنار آن گذشت هر چند چندین موقعیت خوب را هم خودمان از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: در پایان از بازیکنان جوان و مظلوم استقلال اهواز تشکر می کنم که با چنین وضعیتی تیم را کمک کردند. امیدوارم با هدایت مسئولین استانی به خصوص نمایندگان جدید و مسئولان هیأت فوتبال و تماشاگران متعصب استقلال اهواز مجدداً به لیگ برتر صعود کنیم البته از سازمان لیگ گله دارم که چرا به این راحتی تیم مظلوم ما را محروم کردند.


ویدیو مرتبط :
کربلایی حیدر بختیاری زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظفری زاده داور دیدار پرسپولیس و استقلال



 

مظفری زاده داور دیدار پرسپولیس و استقلال

 

سعید مظفری زاده دیدار پرسپولیس و استقلال را در تورنمنت جام ولایت قضاوت می کند.

جام ولایت که از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد، فردا (دوشنبه) با دیدار پرسپولیس و استقلال خاتمه می یابد.

این دیدار ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و قرار است سعید مظفری زاده آنرا قضاوت کند.

بابک داوری و محمدرضا ابوالفضلی هم به عنوان کمک داوران این بازی انتخاب شده اند.

دیدار پرسپولیس با ناسیونال را احمد صالحی و همچنین بازی استقلال با ناسیونال را علیرضا فغانی قضاوت کرده بودند.